Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snacka Goya….

• ola_p

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 17:26

Fina grejer det där… Man blir ju sugen!!!

• endy

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 17:29

Japp! och jag har testat Freewave 95:an
    Dock inte så utförligt ännu, men än så länge känns den grymt bra, planar på en pust och känns väldigt bra under fötterna.
    Med en bredd på 61 funkar den bra för freestyle hoppas jag, är lätt vilket ger grymmt pop!
    Ska ge mer utförligt när jag fått testa den i vågor oxå!
    Sen gör det ju ingenting är det är sjukt snygga att se på laugh.gif

//Andy – Team Surfbutiken

• endy

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 17:36

Nya leksaker smile.gif

goya_free_wave.jpg

• anders_hoffman

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 17:41

Svar till:

Japp! Sen gör det ju ingenting är det är sjukt snygga att se på laugh.gif

[/ QUOTE ]

Är du tokig?

Goya -05 måste vara 2005 års fulaste brädor.. Verkar som han har fått spatt när han lekte med färgerna. Säkert GRYMMA brädor, men usch fyfan va fula dom är..

• ola_p

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 17:44

What!? Dom har ju helskön grafik! Kanske inte gör sig på skissbilder eller andreas sketna bild men… =)

• ola_p

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 17:46

En intressant fråga, vad väger de i verkligheten, den specade vikten e ju riktigt grym…

• jonasp

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 17:47

samma sak slog mig, tycker dom var stört snygga flera år i rad på fanatic men dom här va inte det. däremot ser de nog bättre ut i verkligheten, de flesta brädor gör det.

• endy

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 17:50

Jag har inte haft tillfälle att väga dem på en ”riktig” våg men jag kan säga att de känns väldigt bra, ligger nog runt de specade vikterna om inte under!

• anders_hoffman

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 17:58

Svar till:

samma sak slog mig, tycker dom var stört snygga flera år i rad på fanatic men dom här va inte det. däremot ser de nog bättre ut i verkligheten, de flesta brädor gör det.

[/ QUOTE ]

Verkligen! ”Vågdesignen” som har funnits ett par år nu är helt klart grym, men nu blev det alldeles för mycket färg o skit..

• kamaaina

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 18:15

Håller med Anders, det är verkligen de fulaste brädorna jag sett i hela mitt liv, skull skämmas om jag seglade runt på dessa. Har de låtit Ebba 4 år kladdat lite, eller hade de rökt för mkt innan de började kludda. mad.gif crazy.gif

• nordgren

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 18:19

02:an var fan snyggast ändå! Riktigt läcker!

• lars_k

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 18:24

Tacka vetja Goya PM 2002! Snyggaste brädan som gjorts… Sålde tyvärr min för ett tag sen.
    Fanatic höll väl tillbaka Herr Goya. Nu på egen hand kan tydligen hans konstnärlighet få fritt spelrum…hehe.
    Jag tycker de är helt OK. De röda strecken på padsen är dock kanske lite ”för mycket”… wink.gif

• bonasurf

Medlem
    25 oktober, 2004 vid 22:06

Efter vad jag förstod av SP boman så ritade han trycket själv redan från början. Ser ut som att någon lajjat i photoshop eller som på de senaste kladdat lite. Nej fransisco är en störtskön kille men han borde nog lämnat målandet åt den andre Goyan. Fast då det är väldigt oartigt att tala illa om någons mossa flickvän eller bräda
    så för alla er som har en sådan tycker jag att era är jättefina. Har själv precis börjat vänja mig vid min trä starboard vilket jag inte heller gillat så mycket.
    Summa sumarum så är ju kurvorna viktigare.

• eb0n

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 05:40

Bland det fulaste jag sett…..ser ut som en jävla depressionsspya på en tragisk onsdagsfylla..

• markram

Medlem
    26 oktober, 2004 vid 11:07

Bad weed from the Maui Hillsides? confused.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snacka Goya….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.