Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snacka om flygtur…

• imported_lars

Medlem
    20 juni, 2007 vid 14:31

Nästa vecka ska jag lägga upp den…

• maccan

Medlem
    20 juni, 2007 vid 15:37

Hahaha

Den var rätt bra gjord

• skejtar_henke

Medlem
    20 juni, 2007 vid 18:48

men pewe då.. Nu saknas bara klippent med stort K.. Du vet det med han som bara flyger iväg… kan du inte lägga in det med…

Snälla?

• kasimir

Medlem
    20 juni, 2007 vid 19:15

Aaaaah min hjärna! Mina bihålor har bytt plats med min nacke, min hippocampus förvandlas till en flaska Loranga och min hypofys består numera av en samling bingobollar markerade med primtal.

• pepa

Medlem
    20 juni, 2007 vid 19:37

Sluta nu va spelar det för roll om ett klipp läggs in 3-4 ggr? hellre det än inte alls.

• kasimir

Medlem
    20 juni, 2007 vid 19:43

Ja minns tillbaka på när den hade lagts upp för 4e gången, det var tider det.
    Som svar på frågan; absolut.

• pepa

Medlem
    20 juni, 2007 vid 19:46

Vad spelar det för roll om ett klipp läggs upp 3-4 ggr? Är svaret absolut? Hmmmm…..

• martin

Medlem
    20 juni, 2007 vid 19:50

Jag är imponerad till förstumman om hur man kan ha missat att det är ett sjukt slitet klipp på diverse forum världen över. Jag tycker att jag har en rätt begränsad tid på nätet, men här är det bevisligen någon som slår mig på fingrarna rätt rejält när det gäller att klara sig utan nätforum.

• kasimir

Medlem
    20 juni, 2007 vid 21:14

@Pepä 391581 wrote:

Vad spelar det för roll om ett klipp läggs upp 3-4 ggr? Är svaret absolut? Hmmmm…..

Skrev lite fel menade så här.

Vad spelar det för roll om ett klipp läggs upp 3-4 ggr? hellre det än inte alls.
    Svar: Absolut

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snacka om flygtur…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.