Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snacka segelbåt!!!

• jonaish

Medlem
    12 september, 2005 vid 20:23

va roligt att du också hitta den sidan shocked.gif

• johanc

Medlem
    12 september, 2005 vid 21:07

Tror jag nöjer mig med ett par skidor faktiskt.. Undrar vilka de rekommenderar till telisbindningar….

wink.gif

Johanc

• star

Medlem
    13 september, 2005 vid 06:33

Här kommer ett uppslag på hur det går att åka fort på vattnet. En trimaran kanske? Svensktillverkad dessutom.

http://www.oceanlakemarine.com

• svenne

Medlem
    13 september, 2005 vid 07:54

Tillverkade av farbror Marström, snubben är hardcore kolfiberguru och regerar totalt i segelbranschen.

http://www.sailcenter.se

–S

• anonym-anvandare

Medlem
    13 september, 2005 vid 09:47

Motorbåten Wally 118 är i alla fall det fetaste som har byggts. Kolla in filmen på Wallyhemsidan.

/NR

• jakob_s

Medlem
    13 september, 2005 vid 11:18

Synd bara att dom är så förbannat tragiska i uppsynen.. fula, kalla, sterila..
    lite B&O from the 80s stuk, typ..

Azimut eller Sunseeker känns som betydligt bättre alternativ om man helt sonika skulle började skita briljantslipade diamanter..

• hifly

Medlem
    13 september, 2005 vid 11:34

wally 118 har 3 stycken moterer med 5300 hk styck de duger ju laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 september, 2005 vid 12:41

Jag har varit ombord på en av de här skutorna och JA de är jävligt coola. Den jag var på är 109 fot och är tvåmastad. Tror den heter Narida och ägs (ägdes) av en svintät norsk redare. Any way lyxigt var det allt finns, projektor, datorer………… you name it!!
    cool.gif cool.gif
    /Henke

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snacka segelbåt!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.