Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snart är det dags! CABARETE
-
Snart är det dags! CABARETE
Publicerad av hugeo på 3 februari, 2006 vid 21:50Mummakrde m u mma
hugeo svarade 19 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Fler brud bilder skulle va perfffas ikväll vet du 😀
Sup å svälj ha en trevlig helg!!
-
HugeO wrote:det är slut med förnedringssurf!
Fy fan vad nice det ska bli!!!
-
jävlar va gött häääär e .. stora waves iddaaaaa… igår va det najs testade bow ktien igår.. o jävlar va cabrinha kan slänga sig i väggen haha.. fyfan va nice den är.. ville knappt köre in med den igår eric stod på stranden och ville åka hem.. men inte ludde han ville bara rippa waves med bowen haha.. den e faen o köra som en vanlig kite men fungerar som en bow… rör sig som en vanlig kite lättare bomtryck än en vanlig kite snabbare än en vanlig kite och lätt o hoppa med och bra hangtime. ja vad kan man säga .. jo lite lång depower för mina korta armar va det faktiskt.. ska ut o köra mer nu
-
4 meters vågor ida o götttt sooomm faaaeenn.. blåste bra riggad med 12an huuugggoooo du kommmer tycke omm vågorna och bowenn..
-
gogga wrote:ni ljuger… det är vindstilla
ja vad ska man säga
-
Luuddee wrote:jävlar va gött häääär e .. stora waves iddaaaaa… igår va det najs testade bow ktien igår.. o jävlar va cabrinha kan slänga sig i väggen haha.. fyfan va nice den är.. ville knappt köre in med den igår eric stod på stranden och ville åka hem.. men inte ludde han ville bara rippa waves med bowen haha.. den e faen o köra som en vanlig kite men fungerar som en bow… rör sig som en vanlig kite lättare bomtryck än en vanlig kite snabbare än en vanlig kite och lätt o hoppa med och bra hangtime. ja vad kan man säga .. jo lite lång depower för mina korta armar va det faktiskt.. ska ut o köra mer nu
Körde du med eller utan pully?
-
utan pully.. det suger med pully. . varför ska man ha det när det e bättre utan .
-
FY fan va gott det ska bli.. 3,5 månad av göra så lite som möjligt…..
OJ som tiden gick nu måste jag hinna inom Narnia innan sista säsongen av lost OCH prison break börjar på SVT 1.
-
Luuddee wrote:4 meters vågor ida o götttt sooomm faaaeenn.. blåste bra riggad med 12an huuugggoooo du kommmer tycke omm vågorna och bowenn..
HAHA 4m vagor…. Sjalv ligger vi inne med 10m…. Dock ingen vind men de vill man ju inte ha heller…
Logga in för att svara.