Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snart är det dags! CABARETE

• pjoter

Medlem
    7 februari, 2006 vid 23:18

de blir väl samma proportioner då? ludde e ju inte så stor.

• hugeo

Medlem
    7 februari, 2006 vid 23:47

5h till sen är det dags!

• niklas82

Medlem
    8 februari, 2006 vid 16:07

jah det ska bli så herrans gött… solong suckers… 4 timmar kvar bara sen smäller det som tusan på stora trumman…

• brickan

Medlem
    8 februari, 2006 vid 16:43
    Niklas82 wrote:
    jah det ska bli så herrans gött… solong suckers… 4 timmar kvar bara sen smäller det som tusan på stora trumman…

Va fan ska du me till solen eller?

• victoria

Medlem
    8 februari, 2006 vid 19:34

då går planet 9.45 imorron dåååååååå !
    :D:D:D

snart värme.
    och en öppen famn tar emot mig i POP?

• fifi

Medlem
    8 februari, 2006 vid 21:55

jag tror att 4 öppna farmnar kommer och möter dig, en gladare än gladast! vi ses snart…

• luuddee

Medlem
    9 februari, 2006 vid 12:28

aaaahh snnaaarrt kommmmer viiiiii

• niklas82

Medlem
    10 februari, 2006 vid 17:13

Jah jävlar snart så ska jag öppna mina kalla öl på stranden och bara göra ingenting… det gillar jag.. nu åker jag snart… fett med ös i cabarete

• kicki

Medlem
    11 februari, 2006 vid 12:29

Mother Fuckers! Jag är sååå avundsjuk! Ha det gött och skriv mycket om hur ni har det!! Jag kanske kommer förbi ett par veckor i början på april om vinden inte försvunnit än och om jag missar samana santa.
    Trevlig resa!! Fia, rocka fett!!!

• hugeo

Medlem
    11 februari, 2006 vid 17:28

eyy Nikcy ska du åka eller vaddå?

• niklas82

Medlem
    12 februari, 2006 vid 10:41

ar redan har… vart ar ni nanstans tog en resa bara i sista minuttan…. sa nu har jag hittat boende hos en sliten kock som lagar kak till mig dagarna i anda…

• pettux

Medlem
    12 februari, 2006 vid 17:20
    Luuddee wrote:
    jävlar va gött häääär e .. stora waves iddaaaaa… igår va det najs testade bow ktien igår.. o jävlar va cabrinha kan slänga sig i väggen haha.. fyfan va nice den är..
    Är det fritt fram att testa den i Cabarete eller är det bara för få och utvalda? Är själv på väg till Cabarete för ett par veckor i början av mars och är sugen på att provköra olika bows om det bara är möjligt.
  • hugeo

Medlem
    12 februari, 2006 vid 18:05

klart man kan testa litta goa grajoor

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snart är det dags! CABARETE

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.