Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snart dax för nya freedom tisher!

• Snart dax för nya freedom tisher!

Publicerad av don_cavalli på 16 april, 2004 vid 21:44

Har använt tisherna hårt de senaste veckorna och tvättat dem typ 3ggr, och dom står sig fint! Verkar vara bra kvalitet på trycket också, så det känns som jag har hittat ett tryckeri som funkar. Är det någon av er som köpte tisher som upplever dom mindre bra så hör av er! Man vill ju inte sälja dåliga tisher! wink.gif

Nu börjar det snart bli dax serie nr2!
    Här kommer 3 smakprov av vad som kan komma att hamna på freedom tisherna i framtiden…

Rock on folks!
    /Don Cavalli

don_cavalli svarade 20 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • endy

Medlem
    16 april, 2004 vid 22:21

Jag ska ha en av dem, hur bokar jag tongue.gif

• sinclair

Medlem
    17 april, 2004 vid 06:26

Gör du en hallick tisha så bokar jag en redan nu!

• callekuling

Medlem
    17 april, 2004 vid 07:11

Aight!

Vad behöver man göra för att boka ett ex?

• inge

Medlem
    17 april, 2004 vid 13:40

Som stadig ledare i GLS -team behöver jag mig en stadig t-tröja…

Hur får man fatt på dessa?
    Vad får man pröjsa?

/Speed Inge

• don_cavalli

Medlem
    19 april, 2004 vid 18:11

Är ni intresserade av en tisha, så skicka ett mail till order@freedom.se så kommer ni med på maillistan. Alla på listan får samma chans… kommer att skicka ut info om beställning en dag innnan jag lägger ut det på konfen.

Aight!
    /Don C

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snart dax för nya freedom tisher!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.