Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › snart har man en sån här…
-
Svar till:
Är det du?
[/ QUOTE ]
Ringe dig förut.. men du satt väl o surfa steffo och hörde det inte
-
Svar till:
Illa, jag och olle funderar på att dra ner till Halmstad i början av veckan, ser ju ut att komma in lite.
[/ QUOTE ]
kom till varberg i stället! -
Missa det, jag ringer imorn. Deppa inte, har fått låna SS Fuel 15 -05 av Anders som du kan få testa. Vi får hoppas på lite vind.
-
Svar till:
Svar till:
återstår att sehur den e, men den e snygg i alla fall
http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2318638[/ QUOTE ]
möhög
[/ QUOTE ]
-
Nämen har du sett rambo, nästan en foil
Jadu wallus, hoppas den svänger snabbare än de tidigare OR kitsen över 12m² som tydligen var sjukt sega.
Ska bli kul att testa sen -
Om någon är intresserad av en Diablo-06 sample, hör av er så kan vi ev fixa hem den i slutet av Sept.
-
Svar till:
Nämen har du sett rambo, nästan en foil
Jadu wallus, hoppas den svänger snabbare än de tidigare OR kitsen över 12m² som tydligen var sjukt sega.
Ska bli kul att testa sen[/ QUOTE ]
har du testat själv? och då snackar vi -05. -
Svar till:
MR mille yrar, snackar om sån ”han hört” som vanligt
[/ QUOTE ]
-
Svar till:
ser väl mer ut som luftmadrasser isf??? men men der är ju fortfarande foil åkarna som kör då lei surar över lite vind
[/ QUOTE ]
Det är fan sant, fast årets reflektion är iofs att när det blåser på riktigt sitter ju foilarna på land och gnäller över att det blåser för mycket medan man själv fetar i vågorna?
-
Svar till:
Det är fan sant, fast årets reflektion är iofs att när det blåser på riktigt sitter ju foilarna på land och gnäller över att det blåser för mycket medan man själv fetar i vågorna?
[/ QUOTE ]
Pffff, du har *aldrig* sett mig sitta på land och gnälla om att det blåser för mycket. Å Erik lär ju knappast ha suttit på stranden och gnällt om det heller…
För *lite* däremot tror jag knappt att någon missat mitt gnäll om.
Å sedan om en nybörjare sitter på land istället för att ge sig ut i vindstyrkor som de kanske inte kan hantera är väl bara vettigt oavsett vilken typ av kite de kör, eller?
Dessutom prioriterar kanske inte folk från Mälardalen (å då speciellt inte innan man blivit duktig) att köpa en liten kite för hårdvindsdagarna eftersom de är så få här omkring….
/Kaj(Tech)
Logga in för att svara.