Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snart har man en sån här…

• mrmille

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 16:33

Näää, men jag skrev också tydligen!!!

Dom mindre har fått fin kritik dock

• walle

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 16:47

Svar till:

Näää, men jag skrev också tydligen!!!

Dom mindre har fått fin kritik dock

[/ QUOTE ]

kan inte du vara snäll och visa mig vart någon har skrivit nått dåligt om OR 2005?

Jag har bara sett bra kritik både på kiteforum.com och i sverige…

• mrmille

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 18:16

Hehe
    Fan va du hugger idag

Sluta snacka skit om foils du inte testat istället så släpper jag påståendet!

I övrigt vet jag att exempelvis P.B testkört dem och haft negativa åsikter om hastigheten. Som foilåkare borde han ju enligt leiåkare då vara van vid seeega kites.

wink.gif

• kitesweden

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 22:50

Måste hålla med dig en aning, Bronco 21-03 var seg.. fråga Melker smile.gif Men det är en ruskigt nice lättvindskite för cruising.. Om du däremot tar en B8-05 så är det som att ha en vild geting i andra ändan…

• melker

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 11:55

Vissta är den lite seg den gamle Bronco 21 kvm, men tidigare kör du inte med en drake än den. Sjukt sug uppåt så det är bara att lägga sig bakåt o cruisa i 4 m/s utan problem.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snart har man en sån här…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.