Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snobben-serie “Is it windy today?”
-
Snobben-serie “Is it windy today?”
Publicerad av hakuna på 20 december, 2017 vid 13:25Jag har för mig att jag för hundra år sedan hade en bild med Snobben som satt och riggade och såg fågeln flyga förbi baklänges. “I think I need more downhaul.”
Någon som har den sparad?
hakuna svarade 6 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Fick mig att tänka på serie-strippen i gamla SURF-tidningen. Vad hette den nu igen?
Minns en utav dom, de spelade badminton i Apelviken med bowlingklot när det blåse 30m/s. Haha. 😀 -
Hittade den på nätet!
Fasen vad jag har letat, vad sökte du på för att hitta den?
-
Fick mig att tänka på serie-strippen i gamla SURF-tidningen. Vad hette den nu igen?
Minns en utav dom, de spelade badminton i Apelviken med bowlingklot när det blåse 30m/s. Haha. 😀Det är Rudy Splaish av Kent Zeiron!
-
Du är bättre vän med google än jag.
http://www.robbyswift.com/vutmd/snoopy-and-woodstock-at-halloween
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/content/18/5640618/html/vutmd/xarayx.php on line 213
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/content/18/5640618/html/vutmd/xarayx.php on line 218
Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/content/18/5640618/html/vutmd/xarayx.php:208) in /home/content/18/5640618/html/vutmd/xarayx.php on line 77
Logga in för att svara.