Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snobben-serie “Is it windy today?”

• Snobben-serie “Is it windy today?”

Publicerad av hakuna på 20 december, 2017 vid 13:25

Jag har för mig att jag för hundra år sedan hade en bild med Snobben som satt och riggade och såg fågeln flyga förbi baklänges. “I think I need more downhaul.”

Någon som har den sparad?

Attachment Image
    hakuna svarade 6 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • challgren

Medlem
    20 december, 2017 vid 18:14

Hittade den på nätet!

Attachment Image
  • sundheden

Medlem
    21 december, 2017 vid 08:46

Fick mig att tänka på serie-strippen i gamla SURF-tidningen. Vad hette den nu igen?
    Minns en utav dom, de spelade badminton i Apelviken med bowlingklot när det blåse 30m/s. Haha. 😀

• hakuna

Medlem
    21 december, 2017 vid 11:45

Hittade den på nätet!

Fasen vad jag har letat, vad sökte du på för att hitta den?

• hakuna

Medlem
    21 december, 2017 vid 11:50

Fick mig att tänka på serie-strippen i gamla SURF-tidningen. Vad hette den nu igen?
    Minns en utav dom, de spelade badminton i Apelviken med bowlingklot när det blåse 30m/s. Haha. 😀

Det är Rudy Splaish av Kent Zeiron!

Attachment Image
  • sundheden

Medlem
    21 december, 2017 vid 13:08

@hakuna
    Haha jaaaa! Så var det ja… Tack! 😀

• challgren

Medlem
    21 december, 2017 vid 20:52

Hittade den på nätet!

Fasen vad jag har letat, vad sökte du på för att hitta den?

@hakuna Jag sökte på “snoopy windsurfing” !

• Detta svar ändrades 6 år, 11 månader sedan av  challgren.
  • hakuna

Medlem
    22 december, 2017 vid 12:52

Du är bättre vän med google än jag.

http://www.robbyswift.com/vutmd/snoopy-and-woodstock-at-halloween

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/content/18/5640618/html/vutmd/xarayx.php on line 213

Deprecated: Function eregi() is deprecated in /home/content/18/5640618/html/vutmd/xarayx.php on line 218

Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/content/18/5640618/html/vutmd/xarayx.php:208) in /home/content/18/5640618/html/vutmd/xarayx.php on line 77

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snobben-serie “Is it windy today?”

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.