Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snöbräda fram!

• guran

Medlem
    18 november, 2004 vid 09:48

blåser bra men var finns det mer snö???? brukar vara bättre med snä bortåt Motala

• skutt

Medlem
    18 november, 2004 vid 11:36

Tja har kolla med en kolega som bor i motala inte mer snö där än här , men i jönköping snöar det som bara den får hoppas att det kommer hitåt .
    C.C

• biorno

Medlem
    18 november, 2004 vid 12:18

Det kommer nog mer… annars är det ju mer norröver, får väl packa ihop en bil, jag kommer hem lör vid lunch som ett vrak då är jag på ! (angående mitt ovanstående inlägg så lyckades jag inte få in den grymma snökite filmen när en kille ska hoppa över en frusen bäck)…

• walle

Medlem
    18 november, 2004 vid 16:05

Jag smet från jobbet i dag och hjälpte Johan i Vimmerby…
    han fick i alla fall flyga lite grin.gif

Hur ser det ut inför helgen och i så fall vart?

• guran

Medlem
    18 november, 2004 vid 16:13

har inget för mig till helgen så jag är på……

• brickan

Medlem
    18 november, 2004 vid 16:26

Jag drar till öland och kitar på vattnet kanske lite kallt men va fan det kommer ju att blåsa.

• walle

Medlem
    18 november, 2004 vid 16:38

Svar till:

Jag drar till öland och kitar på vattnet kanske lite kallt men va fan det kommer ju att blåsa.

[/ QUOTE ]
    När/var åker du?
    Jag fryser ju inte så jag kanske e på!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 november, 2004 vid 19:00

I dag var det premiär för snowkitingen i örebro. Lite byigt men kul ändå.

• walle

Medlem
    18 november, 2004 vid 19:17

Svar till:

[/ QUOTE ]

Jag åker inte till Öland… 6 minus e ju lite för kallt för att åka på vattnet frown.gif

Det blir snöåkning i stället smile.gif

• patrikol

Medlem
    18 november, 2004 vid 20:16

Fegis vi riktiga vikingar tvekar inte ens med våtdräkt! wink.gif

• bohm

Medlem
    18 november, 2004 vid 22:15

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Jag åker inte till Öland… 6 minus e ju lite för kallt för att åka på vattnet frown.gif

Det blir snöåkning i stället smile.gif

[/ QUOTE ]

Verkar ju t.o.m. kunna bli sol och vind samtidigt(!) på lördag…. Det var ganska länge sedan man upplevde…Lite köldgrader kan inte va så farligt… tongue.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 26 svar november 2004
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA