Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snöbräda fram!
-
blåser bra men var finns det mer snö???? brukar vara bättre med snä bortåt Motala
-
Tja har kolla med en kolega som bor i motala inte mer snö där än här , men i jönköping snöar det som bara den får hoppas att det kommer hitåt .
C.C -
Det kommer nog mer… annars är det ju mer norröver, får väl packa ihop en bil, jag kommer hem lör vid lunch som ett vrak då är jag på ! (angående mitt ovanstående inlägg så lyckades jag inte få in den grymma snökite filmen när en kille ska hoppa över en frusen bäck)…
-
Jag smet från jobbet i dag och hjälpte Johan i Vimmerby…
han fick i alla fall flyga liteHur ser det ut inför helgen och i så fall vart?
-
Jag drar till öland och kitar på vattnet kanske lite kallt men va fan det kommer ju att blåsa.
-
Svar till:
Jag drar till öland och kitar på vattnet kanske lite kallt men va fan det kommer ju att blåsa.
[/ QUOTE ]
När/var åker du?
Jag fryser ju inte så jag kanske e på! -
I dag var det premiär för snowkitingen i örebro. Lite byigt men kul ändå.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Jag åker inte till Öland… 6 minus e ju lite för kallt för att åka på vattnet
Det blir snöåkning i stället
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Jag åker inte till Öland… 6 minus e ju lite för kallt för att åka på vattnet
Det blir snöåkning i stället
[/ QUOTE ]
Verkar ju t.o.m. kunna bli sol och vind samtidigt(!) på lördag…. Det var ganska länge sedan man upplevde…Lite köldgrader kan inte va så farligt…
Logga in för att svara.