Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snodd identitet på Steffo!

• Snodd identitet på Steffo!

Publicerad av patrikol på 29 september, 2003 vid 18:39

Någon som kallar sig Rasmus och har ip nummer 193.44.54.228

Har reggat sig som partikol snott bilden från min signatur.
    Viket jag tycker är väldigt fegt gjort. Så jag patrikol har inget med honom att göra. Han vågar inte stå för vem han är och dessutom försöker han rida på någon annan, det får väl finnas gränser för vilka fegisa det får finnas på Steffo eller? mad.gif mad.gif mad.gif confused.gif Vad tycker ni seriösa på Steffo

stranger

Reggad: 29/09/2003
    Hemort: Malmöö
    (193.44.54.228)

adde svarade 21 år, 7 månader sedan 17 Medlemmar · 35 Svar
  • 35 Svar
  • kitelife

Medlem
    29 september, 2003 vid 18:48

ja va ska man sägar…

väx upp era snorungar!

• mav

Medlem
    29 september, 2003 vid 19:18

det är då man ska börja porta ip addresser(om det går överhuvudtaget…)

E.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2003 vid 19:28

Borde inte admin på steffo kunna ta bort och banna det ip-nummret?

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 19:32

Har redan kontakt honom så får vi se vad han tycker. Nu är jag trött på allt skitsnack. Nu får det vara med allt som inte har med kitesurfing att göra. Det är ju därför jag gillar Steffo.

• gangsta_erik

Medlem
    29 september, 2003 vid 19:55

helt rätt! det är dax att styra upp steffo till det seriösa OCH roliga forum det en gång var.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2003 vid 20:26

haha jag tycker ni överseriösa gubbaktiga trångsynta, humorlösa sk kitare kan starta ett eget litet forum (typ 5 medlemmar då eller;)
    själv tycker jag det e jävligt kul med lite humor o personer som inte tar hela livet så jävla seriöst ett skratt förlänger livet grin.gif grin.gif grin.gif
    sen för den delen snodde han inte din identitet han låna bara din bild hahaha Honör åt Rasmus cool.gif
    mvh
    Andreas
    vill ni veta mer spåra mitt ip laugh.gif

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 20:39

Jag gillar humor också ser inte det roliga i det ni sysslar med. Det finns humor forum så det är bara att anväda dom. Dom fem medlemmarna är säkert du och dina så kallade humorister. Dom flesta är jag säker på i allafall på Steffo vill snacka kite och inget annat, men fortsätt du Andreas i samma stil som Rasmus så kan din ip också bli bortagen ifrån Steffo så är det snart bara kite intresserade kvar på Steffo och det var väl det som det var tänkt för ifrån början eller? Go on make my day cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2003 vid 20:49

alltså hälften av alla inlägg på steffo som inte har med kite att göra ’r patrikol som gnäller om hur oseriösa folk är.

vem fan bryr sig? tagga ner…det är ett litet forum på internet, inget riksdagsmöte.

jag skriver många svar men pallar inte logga in. skriver under för det mesta(så ofta jag kommer ihåg) men kanske inte om det är något totalt oviktigt.

gissa vad jag tycker om detta då…

sen snodde han ju inte ditt id, han ville ju bara göra en poäng och skoja lite.

som sagt, tagga ner nu är det något som är löjligt är det detta.

ägna er åt ert jobb och kite istället…

//fet-anonym

• anonym-anvandare

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:00

Svar till:

Dom flesta är jag säker på i allafall på Steffo vill snacka kite och inget annat,

[/ QUOTE ]

Jadu Patrikol, mycket snack om att anonyma användare förstör forumet… Av dina 14 inlägg idag så handlar ca 1,5 om kitesurfing. Inget illa menat, men prova att föregå med gott exempel nån gång.
    Och sluta lipa över din ”snodda identitet”. Alla som läst den tråden ser ju att killen bara försöker ge dig en bredare förståelse för begreppet anonym. Han har dessutom skrivit under med namn.
    Mitt nästa inlägg kommer handla om kitesurfing, hoppas ditt nästa gör det också!
    /Johan

• melker

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:00

Patrikol svara inte på alla fåniga inlägg så läggar nog folk ned. Det är ju mothuggen som är moroten…

• zoolander

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:02

jag tycker att team rövhål borde få ha en egen rövhålsavdelning här på steffo! där skulle alla oseriösa och huoristiska snubbar få hålla till!
    more power to tha rövhåls!

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:11

Väldigt mycket anonyma tyckare helt plötsligt, tänk om någon som vågar stå för det han säger skulle uttala sig istället. Ps vems fel tror du det är att mina inlägg handlar om något annat än kiteurfing? Förväntar mig inte ens att du skall förstå. Jag vet mycket väl vad som döljer sig bakom beggreppet anonym men du borde kanske bredda din förståelse om beggreppet anonym. ”Johan”

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:18

Jag vet Melker skall skärpa mig jag går ju i fällan hela tiden!!!! Vill ju bara snacka kite. Dom andra pajasarna får syssla med skitsnacket. Fast Team Rövhål är ganska oförargliga inga direkta person angrepp i allafall. cool.gif

• zoolander

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:20

cool.gif

men rambo är vår allas lilla hackkylling!

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:22

Att dom bara vågar!!!! cool.gif

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snodd identitet på Steffo!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.