Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snodd identitet på Steffo!

• villjam

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:31

Kan det inte börja blåsa igen! wink.gif

• rambo_johnson

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:33

Svar till:

helt rätt! det är dax att styra upp steffo till det seriösa OCH roliga forum det en gång var.

[/ QUOTE ]

en gång var, fan det här jävla forumet har alltid varit ett miffo´s hangout och det ska det fan fortsätta att vara vi var fan här före alla andra sorry nybörjar asses som tror sig vara så in i helvede intellektuella fan må ni dra en kiteloop in över parkeringen för sista gången

/Inte Ramboo bara nån som har snott hans nick.

• leftcoaster

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:37

äh va fan…humor är kul…kite är kul..varför inte ta lite av båda, allt behöver kanske inte handla om just kiteing eller? är ju en rätt stor social del i det hela tycker iallfall…och då skämtar man med varandra, peace!

• patrikol

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:37

Jaaaa vind tack!!!!! cool.gif

• kitelife

Medlem
    29 september, 2003 vid 21:51

En lite aktivare Admin hade kanske inte skadat? fast han kanske är aktiv på W-surf forumet? vem är det igentligen har nog aldrig sett honom ha en åsikt här iaf…

mer humor åt folket! mer kite i diskusionerna! och framförallt mer VIND!!!!!!!!!!!

• gangsta_erik

Medlem
    30 september, 2003 vid 08:06

Svar till:

Svar till:

helt rätt! det är dax att styra upp steffo till det seriösa OCH roliga forum det en gång var.

[/ QUOTE ]

en gång var, fan det här jävla forumet har alltid varit ett miffo´s hangout och det ska det fan fortsätta att vara vi var fan här före alla andra sorry nybörjar asses som tror sig vara så in i helvede intellektuella fan må ni dra en kiteloop in över parkeringen för sista gången

[/ QUOTE ]

men det var väl helvete då, det ända jag klagad på här är din jävla attityd. Inte att man ska lägga ner humorn eller något annat. chilla lite istället för att spruta eld hela tiden

• rune

Medlem
    30 september, 2003 vid 08:22

Tror väl vi alla kan komma överrens om att kitare ar sjuka, konstiga och jävligt sköna männsikor…de flesta iaf…

/Rune
    Team ARC

• twingo

Medlem
    30 september, 2003 vid 08:24

För jävligt, det suger fett..Hur lyckades han med detta då? Konfmaster!

• gugge

Medlem
    30 september, 2003 vid 08:58

Högerklicka på bilden och ”spara bild som ..”
    Lägg sedan i den i din profil.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 september, 2003 vid 10:14

Hur fick du in bilden i medd.?

• hutter

Medlem
    30 september, 2003 vid 10:14

men det är la helt otroligt vad löjliga folk kan bli, fattar abolut att Patrikol blir sne, folk tror ju att det är hans kommentarer som idioten lägger ut.
    illa

skaffa en extra tråd där man kan ha allt skitsnack, och låt kiteforumet vara ifred.

sen vet jag inte riktigt vad jag tycker om team rööööövhål och deras inlägg, men en sak är säker, dom är reggade och det är bra smile.gif

• zoolander

Medlem
    30 september, 2003 vid 11:08

grin.gif

• gugge

Medlem
    30 september, 2003 vid 11:09

Om du reggar dig så får du reda på hur man lägger med bilder.

Patrikol, hoppas att du ursäktar, var tvungen att visa hur det går till.

• rambo_johnson

Medlem
    30 september, 2003 vid 12:07

Svar till:

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

men det var väl helvete då, det ända jag klagad på här är din jävla attityd. Inte att man ska lägga ner humorn eller något annat. chilla lite istället för att spruta eld hela tiden

[/ QUOTE ]

Bädäzz nigga wangsta Eric wi synes på U-dal modda föka

• adde

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 08:03

Poängen som ”rasmus” aka ”patirkol” ville få fram var antagligen att man inte har en susning om vem som faktiskt döljer sig bakom ett nick på nätet. Man kan ju kalla sig för Mr_25cm eller Robby_Naish eller vad fan som helst, således ÄR (eller åtminstone KAN) man vara helt anonym även om man har ett nick.

Dock så har han ju missat poängen. Jag har ett antal medlemmar som jag läser ”alla” inlägg av, pga att de skriver sköna inlägg eller alltid har intressanta åsikter och helt enkelt verkar ha stenkoll. Vissa känner jag IRL, vissa har jag inte en aning om vem de kan tänkas vara – och det spelar inte så stor roll. Jag kan också sålla bort en massa skitinlägg, av de användare jag tycker bara skriver humbug.

Att inte registrera sig är att göra sig själv en björntjänst. Jag oavsett hur intressanta inlägg du gör eller hur mycket du kan så kommer du få sämre respons på dessa. Svårt att för en dialog när du inte vet vem av alla 100-tals användare som kallar sig ”anonym” som svarat.
    Det räcker INTE med att skriva under med ditt namn.

/adde

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snodd identitet på Steffo!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.