Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snodd identitet på Steffo!

• kitelife

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 08:41

Good point m8…

En mycket seriös inställning samt en bra anledninga att regga sig ; ) fast å andra sidan ”old hand” så borde du ha bra vana av forum !

• surfskutt

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 11:21

Hahaha… tänkte bara ta mig en titt på kiteforumet för att se om det fördes några vettiga disskustioner, men ack va man bedrog sig… va det värsta jag vart med om på länge, : )

Börja vindsurfa… (ett hett tips) mycket roligare forum då!

Andreas

• superman

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 11:22

Hehe, men vi har roligare på vattnet cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 11:23

Tack adde!

Då slapp jag skriva det själv. Jag vet att jag gör mig en smärre björntjänst, men hellre det än att tvingas ha ännu ett login att hålla reda på och tvingas logga in varje gång man vill läsa lite. Jag vill bara att det ska vara mitt val om jag att registrera mig eller inte. Jag tycker inte det räcker att kunna strunta i vissa trådar bara för att en viss användare man inte gillar har skrivit dem. Man måste ändå sålla på ämnesraden eftersom det är massa åka-till-Habo-inlägg och annonser, och sådana inlägg kommer ju även från seriösa användare ibland.
    (Va fan, jag skulle ju bara skriva en liten kort kommentar. Hur kunde det bli så här?)

/Rasmus

• adde

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 11:31

Visst, det beror ju på hur man använder forumet. Läser man mer och skriver mindre så spelar det kanske mindre roll. Men om INGEN registrerade sig så skulle det inte heller fungera, eller hur?

Själv så blir jag alltid inloggad direkt, inga problem med att skriva lösenord hela tiden.

Och jag kan hålla med om att det är lite mycket ”blåser det eller?” och ”någon som skall till XXX idag?”, men jag vet vem som skrivit dem så kan jag enklare välja bort dem – vem vet det kanske var min bästa polare som frågade…

hur som helst är det på vattnet det gäller.

surf’s up Ras

/adde

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snodd identitet på Steffo!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.