Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snökaj – Varberg
-
Snökaj – Varberg
Publicerad av rocco på 29 december, 2005 vid 20:37Vi kör Klosterfjorden imorgon, nån som e på?
Kan bli grymt om de snöar under natten. Det var ju lite för lite vitt idag.gonzo svarade 18 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Jag behöver en begagnad snowboard o kängor kvickt så är jag på 🙂
Strl 42 o jag är 184 lång om någon har över i närheten av Varbergstrakten. -
Ricci, jag orkar inte söka på nån karta, men var ligger klosterfjorden
(Hade underkänt i Geografi, eller nästan)Ska ni köra nästa vecka kanske jag e på, är ledig det mesta. Har kites men ingen bräda, kan man hyra det i Varberg nånstans?
-
Fan bra idé, fanns ju nån uthyrning ute o tångaberg väl? Fast hörde något att dom lagt ner?
-
Nja jag vet inte, men kan ju kolla lite i morron, intersport hajen kanske har?
Var bor du jezaja?
Jag kan köra nästa vecka, hinner inte innan nyår, måste fixas inför festen
-
Jag sökte på eniro o hittade klosterfjorden här, det är väl klosterfjordens golfklubb som på vänster sida innan tunneln när man kör motorvägen mot göteborg.
-
Jag bor i Varberg nu över lovet, annars Göteborg.
Mat: Antar att han menar http://www.klosterfjordensgk.com/ aldrig varit där personligen, men golfbanor brukar ju vara rätt öppna o fina 🙂Ja surfmc, det är den golfbanan som ligger där.
-
http://www.blocket.se/vi/6912244.htm?ca=20_s
Där har du Jezaja, strl 42. Vet inget om snowboards så jag kan inte säga om det är skräp.
-
jepp, vi kör på klosterfjordens golfklubb.. är medlem och känner greenkeepern så det e helt grönt, vi har access till hela banan utan greenerna såklart. så ingen kommer lacka för att vi kör :D. visst vi kör så länge snön ligger kvar. kom ut imon o lira lite om ni har lust.
-
jepp, vi kör på klosterfjordens golfklubb.. är medlem och känner greenkeepern så det e helt grönt, vi har access till hela banan utan greenerna såklart. så ingen kommer lacka för att vi kör :D. visst vi kör så länge snön ligger kvar. kom ut imon o lira lite om ni har lust.
-
Ska försöka låna ihop en bräda så kanske jag kan till nästa vecka, har aldrig testat på snö, vore kul. Man kör inte motorvägen upp antar jag?
-
kommer du från Vbg så kör bara GAMLA E6:an till åskloster sen går det inte o missa.
-
det har inte börjat blåsa innan nu.. vi är antagligen på plats ca 12.30.
Logga in för att svara.