Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snökajkaj imorrn skauneland

• snökajkaj imorrn skauneland

Publicerad av luuddee på 26 december, 2005 vid 17:45

kanske lite skökajkaj imorrn om nån e sugen snöarn ju ganska bra just nu iaf.. jeppjepp men ska ju blausa NO .. jepp var faen ska vi köre..

gogga svarade 19 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • gogga

Medlem
    26 december, 2005 vid 18:20
    Luuddee wrote:
    kanske lite skökajkaj imorrn om nån e sugen snöarn ju ganska bra just nu iaf.. jeppjepp men ska ju blausa NO .. jepp var faen ska vi köre..

Fan, om det snöar i natt också så är jag helt klart på! Men det ska läggas en hel del till innan det är värt att testa.. det var skit bull förra året när det bara var lite

• luuddee

Medlem
    26 december, 2005 vid 18:50

då kör vi iomorrrn nånstans.. men akta ditt knä va. .

• gogga

Medlem
    26 december, 2005 vid 20:33
    Luuddee wrote:
    då kör vi iomorrrn nånstans.. men akta ditt knä va. .
    Jo, jag har Forrest Gump skydd nu. Sånt med aluminium plattor med gångjärn på sidorna.:) så det ska nog va lugnt
  • luuddee

Medlem
    26 december, 2005 vid 21:04

shittt va mycket snöö det e jävlar va det ska kajkajas… det blåser nu mmeeeeeeeeeeddddd

• mattijas

Medlem
    26 december, 2005 vid 22:09
    Luuddee wrote:
    shittt va mycket snöö det e jävlar va det ska kajkajas… det blåser nu mmeeeeeeeeeeddddd

Var är det mycket snö? är det mer snö neråt? i norra skåne e de typ bara 1 cm. tänkte kitesurfa imorron men om de blir snö så överväger de.

• ryden

Medlem
    26 december, 2005 vid 22:11

Var får man tag på sånna knäskydd med metall o gång gärn?
    De skulle fan jag behöva. Är rädd att skada knäet igen, då lär de inte bli bra.

• annas

Medlem
    26 december, 2005 vid 22:33
    Mattijas wrote:
    Var är det mycket snö? är det mer snö neråt? i norra skåne e de typ bara 1 cm. tänkte kitesurfa imorron men om de blir snö så överväger de.
    fan ja e ju i hbg, här e ingen snö, eller typ nästan ingen. Är det bra där nere?
    Matthias om du ska neråt o snökita får du gärna hämta upp mig på vägen i helsingborg. Ring mig i alla fall om det verkar vara lönt att dra ner.
  • egan

Medlem
    26 december, 2005 vid 23:16

det e fan mycket snö här nere, och det kommer mer verkar det som..men det går ju inte åka på havet eftersom det inte fryst. e det nån sopm vet nått vettigt typ fält eller nåt? jag har ingen koll

• gogga

Medlem
    26 december, 2005 vid 23:40

Min snöbräda är i skanör och jag i Lund. Det känns ju aningen jobbigt

• luuddee

Medlem
    27 december, 2005 vid 09:28

fan va mycket snö det nu e det snökajkaj det båser ju inte storm men det ska nog gå ludde har en åker häruteman kanske kan åka på eller en fotbollsplan jeppjep… ,

• gogga

Medlem
    27 december, 2005 vid 10:22

Jag får spara mig till imorgon eftersom min bräda är nere i Skanör

• annas

Medlem
    27 december, 2005 vid 10:24

Jag e på imorgon, då lär det vara ännu mer snö och jag är åter i söder med snowboard. Kan ni inte kolla upp något fett ställe att köra på sålänge? Kan man köra limhamnsfältet på ostligt? Annars har jag hört att vid E22 norr om lund e det stora fält.
    Ska förresten fetsnöa på torsdag så fredag o lördag blir göttgött

• gogga

Medlem
    27 december, 2005 vid 10:49

Nu jävlar snöar det på allvar i Lund! Fin fint!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snökajkaj imorrn skauneland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.