• gonzo

Medlem
    21 december, 2009 vid 15:35

http://spotguide.kicks-ass.net/vinter/default.asp?Area=42&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=154

det funkar fint men vet inte hur det är där än ligger ju på gränsen till halland i alla fall

• hildingdude

Medlem
    21 december, 2009 vid 16:34

det verkar inte vara megalångt från oss!

• hengo

Medlem
    21 december, 2009 vid 19:41

Snökite är najs, ta er en koll på flanellen för lite inspiration

• gonzo

Medlem
    21 december, 2009 vid 20:59

nä anton det e ju strax norr horred så kör ni över idala så är det nära som fan. men vi får hoppas att vi får ett sådant år som 2005 då la jag ett antal timmar där på sjön.
    det e rätt feta ytor. kanske skulle ta med lite bröte å bygga något kul att hoppa sönder

• gonzo

Medlem
    21 december, 2009 vid 21:02

får ta och dra dit å testa nästa gång det blåser på lite från norr.
    jag åker förbi på onsdag så om det e ljust då så kan jag kika på hur det ser ut nu. om det ligger tillräkligt med snö

• brushanen

Medlem
    21 december, 2009 vid 22:10

Låter kul, hör av er när ni är på gång, kan bli kul.
    Annars är det inte trist att köra på Golfbanor,
    det behövs int mycket snö bara surf on da turf.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.