Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökite Blekinge

• Snökite Blekinge

Publicerad av hag på 21 februari, 2007 vid 19:13

Ser ju nästan ut som att det kan bli tillräckligt med snö här nere i landet för att köra lite snökite, någon i Karlskrona/ronneby trakten som är sugen på att dra ut o köra en sväng i helgen? Eller någon som planerar att dra ut som man kan få haka på?

stoffe1980 svarade 18 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • stoffe1980

Medlem
    22 februari, 2007 vid 20:20

jag hade tänkt köra på lördag. har aldrig snökitat tidigare så jag vet ingen bra spot men hadde tänkt mig försöka på åkrana vid trummenäs/ramdala

• hag

Medlem
    24 februari, 2007 vid 15:45

Faan, missade ditt svar! Var på flygfältet vid Tving idag, funkade riktigt bra! Kunde väl vart lite mer snö iofs men vinden var grymt fin. Hur funkade det att köra vid trummenäs då?

• stoffe1980

Medlem
    26 februari, 2007 vid 18:30

försökte köra på en åker vid bubbetorp, gick inge vidare byigt och vinden kom från alla möjliga håll. Men snart är det vår och då djävlar är det torhamn som gäller!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökite Blekinge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.