Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snökite göteborg lördag någon?

• snökite göteborg lördag någon?

Publicerad av eddman på 19 februari, 2010 vid 13:20

ser ju ut att kunna bli galet mkt puder tills imorgon:)

någon som ska ut å köra? jag har ingen bil men hänger gärna på!

bor i landala

0709955629

edde

blizzard30 svarade 15 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • smaskens

Medlem
    19 februari, 2010 vid 14:58

Jag tänkte sticka ut på morgonen så tidigt det bara går typ 0800 men måste vara tillbaka vid lunch.
    Var kommer det vara folk?
    Torslandaviken, Sillvik, Rådasjön?

Erik

• dane-insane

Medlem
    19 februari, 2010 vid 16:07

Funderar oxå på att dra ut en liten sväng. Men hinner nog bara lite på förmiddagen oxå. Vet inte alls var som e bra. Har provat Landvettersjön innan bara å den funkar ok på ostlig.

• djevulen

Medlem
    19 februari, 2010 vid 17:01

om min djevla förkylning vill bli lite bättre i morgon så går jag nog över vägen till torslanda golfbana en liten sväng,,det ska visst vara helt ok att åka där om man INTE åker över greenerna ,,men greenorna ska enligt torslanda bladet vara avspärrade med band eller rep så det ska nog bara vara å tuta å köra,om det blir för byigt drar jag isåfall mig ner till torsvik
    Mathias

• solomin

Medlem
    19 februari, 2010 vid 17:04

Kör nog också i Torslanda. Golfbanan eller Torshamnsviken.

• eddman

Medlem
    19 februari, 2010 vid 18:47

Någon som bor i stan o kan plocka upp mig?

0709955629

• smaskens

Medlem
    19 februari, 2010 vid 21:46
    Dane Insane;599064 wrote:
    Funderar oxå på att dra ut en liten sväng. Men hinner nog bara lite på förmiddagen oxå. Vet inte alls var som e bra. Har provat Landvettersjön innan bara å den funkar ok på ostlig.

Var går man i på landvettersjön?

djevulen;599072 wrote:
    om min djevla förkylning vill bli lite bättre i morgon så går jag nog över vägen till torslanda golfbana en liten sväng,,det ska visst vara helt ok att åka där om man INTE åker över greenerna ,,men greenorna ska enligt torslanda bladet vara avspärrade med band eller rep så det ska nog bara vara å tuta å köra,om det blir för byigt drar jag isåfall mig ner till torsvik
    Mathias

Funkar det bra på golfbanan/torsvik i Ostlig? Parkerar man vid klubbstugan då? 😀
    Hur kommer man ner till Torslanda viken är det bara att fortsätta förbi golfbanan? Hur är det med Isläget i torslandaviken?

Det är nog närmast för mig att åka.

• blizzard30

Medlem
    19 februari, 2010 vid 22:28

Borde inte kungsbackafjorden vara bra att köra på!?
    Isen har ju legat länge och det är ju hyffsat öppet för ostligt.
    Med lite skönt puder på isen så borde det kunna vara bra.
    Eller är det någon som har en färsk rapport därifrån eller har något annat bra förslag?

• djevulen

Medlem
    20 februari, 2010 vid 07:09

vid ostligt e det nog bäst å parkera där opel eller vem det nu är här sin hämtning/avlämning av sina bilar,där är en liten parkering och så knallar man upp för vallen ,jag brukar själv parkera precis vid brandövningsplatsen men tror inte det fungerar så bra vid ost,har aldrig kört vid torsviken ,gillar inte när det e platt som ett dansgolv,men det var någon som sa att det bästa ä parkera var vid modellflygplatsen.
    om man kommer från stan så kör man förbi ica maxi sen kommer man till en stor rondell ,där tar man vänster,kör 50meter svänger vänster igen och följer den vägen så hittar man till båda ställena
    har precis vaknat å tittade ut,,,,det snöar som f-n,,
    om jag drar ut så blir det nog vid 12 tiden

• dane-insane

Medlem
    20 februari, 2010 vid 07:19

Verkar som d ska snöa mindre mellan 9 – 12. sen ska d nog öka lite igen. jag rör mig nog bort mot golfbanan efter nio.

• smaskens

Medlem
    20 februari, 2010 vid 07:26
    djevulen;599147 wrote:
    vid ostligt e det nog bäst å parkera där opel eller vem det nu är här sin hämtning/avlämning av sina bilar,där är en liten parkering och så knallar man upp för vallen ,jag brukar själv parkera precis vid brandövningsplatsen men tror inte det fungerar så bra vid ost,har aldrig kört vid torsviken ,gillar inte när det e platt som ett dansgolv,men det var någon som sa att det bästa ä parkera var vid modellflygplatsen.
    om man kommer från stan så kör man förbi ica maxi sen kommer man till en stor rondell ,där tar man vänster,kör 50meter svänger vänster igen och följer den vägen så hittar man till båda ställena
    har precis vaknat å tittade ut,,,,det snöar som f-n,,
    om jag drar ut så blir det nog vid 12 tiden

Det dumpar rejält nu. Fasen vet om jag kommer iväg med bilen.
    Jag ska ge det ett försök att skotta fram den.

• dane-insane

Medlem
    20 februari, 2010 vid 07:29
    smaskens;599149 wrote:
    Det dumpar rejält nu. Fasen vet om jag kommer iväg med bilen.
    Jag ska ge det ett försök att skotta fram den.

Man har ju bilen i garage 🙂

• djevulen

Medlem
    20 februari, 2010 vid 09:50

jag drar mig bort till golfbanan strax,,hoppas vi blir ett gäng

• solomin

Medlem
    20 februari, 2010 vid 13:34

Det blev lite folk i Torslanda.
    http://my.opera.com/MrMM/albums/show.dml?id=2184461

• pripps

Medlem
    20 februari, 2010 vid 14:46
    EddmaN;599044 wrote:
    ser ju ut att kunna bli galet mkt puder tills imorgon:)

någon som ska ut å köra? jag har ingen bil men hänger gärna på!

bor i landala

0709955629

edde

Björlanda kile,jättebra idag på nordost !

• blizzard30

Medlem
    20 februari, 2010 vid 17:01

Kungsbackafjorden funkade också fint.
    Stabil vind och enorma ytor med puder att åka på.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snökite göteborg lördag någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.