Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökite Linköpingstrakten tisdag

  • Snökite Linköpingstrakten tisdag

    Publicerad av rille på 22 november, 2004 vid 17:14

    Någon som inte är alltför rädd om skidorna/snowboarden och har möjlighet att slå sig fri från jobbet imorgon tisdag? Verkar bli skitväder resten av veckan så det är nog bäst att passa på. Jag kan komma loss runt kl 12 och drar till något fält i närheten av Linköping.

    /Rille

    rille svarade 19 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • biorno

    Medlem
    22 november, 2004 vid 17:57

    Jag är lätt på, kan nog dra från ca 13.00, Rekade lite fält i söndags !

  • biorno

    Medlem
    22 november, 2004 vid 18:01

    JBI, Larsa, Guran, bohn… kom igen nu !

  • walle

    Medlem
    22 november, 2004 vid 18:29

    har ni mycket snö?
    här har det regnat/snöat/regnat så det e mindre än i går frown.gif

  • guran

    Medlem
    22 november, 2004 vid 18:59

    Här finns det snö….. Jag har tenta fram till 11 men sen är jag på. Var ska vi?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 november, 2004 vid 21:36

    Finns väl bra fält strax söder om Vreta Kloster på västsidan om Bergsvägen? Annars borde Landeryds golfbana duga eller ett annat stort fält ute vid Ledberg. Vad säger Biorno som rekat? Jag måste bara byta hjul på bussen först, men därefter vid 12-tiden är man på. Mig når man på 0709-696800.

    /Rille

  • skutt

    Medlem
    23 november, 2004 vid 08:17

    Tja . Jobbar men kommer det inte in några felanmälningar så kan jag hänga på skulle någon vara go och slå en signal eller sms när det är klart vilken plats det blir .

    C.C 0706290111

  • guran

    Medlem
    23 november, 2004 vid 08:57

    läs ditt PM pronto… jag är på gång

  • biorno

    Medlem
    23 november, 2004 vid 09:04

    Ute vid ledberg finns det fina annars finns det fina mot Vikingstad, stubbåker. Dock så var inte mina blankslitna GoodYear Eagle F1 så bra imorse så min bil står mitt på min parkering men jag kan nog fixa en annan kärrra.

    Landeyrds GK är inte så bra för det är så mycket träd runt omkring..

  • rille

    Medlem
    23 november, 2004 vid 11:15

    Jag drar till Ledberg nu. Parkerar på vägen som går in mot Tolefors. Dvs kommer man från Malmslätt/Tokarp så kör man under bron vid E4:an, fortsätter rakt fram hela tiden, tar EJ höger mot Ledberg kyrka och sen en liten bit till. Där ligger en infart till gården Tolefors där det bör gå att parkera och där finns det ett fett fält. Vit surfbuss med högtak.

    /Rille 0709-696800

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snökite Linköpingstrakten tisdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.