Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite SnökiteKurs Sthlm

• SnökiteKurs Sthlm

Publicerad av snoken på 4 december, 2006 vid 13:34

Skall ge en polare en snökite kurs, (så man slipper vänta på vinden helt själv Leende (smiley)) så finns det ngn som kan rekomendera ngt?

Helst ngn som både har verksamhet här i sthlm o typ svenska fjällen, och som har varit med ett tag o haft många kursdeltagare.

Tacksam för snabbt svar då presentkortet skall överlämnas Nu på Lördag den 9 dec.

Ha det Anders

pewe svarade 17 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • milkman

Medlem
    4 december, 2006 vid 13:41

http://www.kiteakademin.se (ej lanserad dock).
    Annars är ju http://www.ozonekites.se som sponsrar det nätverket, finns i Stockholm, Åre, Sälen, Storulvån, Björkliden, Ramundberget osv..
    Kontakta mig så fixar vi nått. Tills Kiteakademin.se är live (nån vecka kvar endast hoppas jag) så kan jag hjälpa dig.

• unhooked

Medlem
    4 december, 2006 vid 20:56

kan lära din polare billigt, har inte åkt på snön själv än men de är lätt som en plätt. komme fet video från sälen sen 😀

• biorno

Medlem
    6 december, 2006 vid 12:01

@snoken 352506 wrote:

Skall ge en polare en snökite kurs, (så man slipper vänta på vinden helt själv Leende (smiley)) så finns det ngn som kan rekomendera ngt?

Helst ngn som både har verksamhet här i sthlm o typ svenska fjällen, och som har varit med ett tag o haft många kursdeltagare.

Tacksam för snabbt svar då presentkortet skall överlämnas Nu på Lördag den 9 dec.

Ha det Anders

Om du kan kita själv så kan du väl lära honom snökita själv?…

• snoken

Medlem
    6 december, 2006 vid 15:59

@Biorno 353014 wrote:

Om du kan kita själv så kan du väl lära honom snökita själv?…

Absolut ! Men nybörjartiden kan ju förkortas avsevärt med rätt ledning. Med min ledning fick han en rejäl luftfärd som slutade med ett rejält svullet knä.

• pewe

Medlem
    7 december, 2006 vid 10:28

surfskoklan.se

/sir pewe

• pewe

Medlem
    7 december, 2006 vid 10:29

vi har även exklusivt avtal med http://www.liveit.se

Men då är det inte förhandlingsbart…;)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite SnökiteKurs Sthlm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.