-
snowboard
letar desperat snowboard till vinteräventyr. någon som har koll på var man kan hitta en bra bräda???
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › snowboard
letar desperat snowboard till vinteräventyr. någon som har koll på var man kan hitta en bra bräda???
Outlet sport säljer förra årets brädor snorbilligt! ring dit du får bättre pris om du är surfare.
var hittar jag outlet?????????måste vara i idre snart…kör från halmstad, outöet kanske finns på vägen
Kontakta PA i lidköping 0510-21630 det är han som ligger bakom outlet. Kolla även http://www.pasport.nu
Jag har en Oxygen tillsalu
156 lång
med bindningar. 98 års modell, tror jag.
perfekt freeeide.
hör av dig om du är intresserad 0733-100612
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › snowboard
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.