Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter snowboard

• _alexander

Medlem
    20 september, 2003 vid 12:20

aja det spelar ändå ingen roll för mig… jag är tok nöjd med min snowboard o bindningar. smirk.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 september, 2003 vid 12:14

Slänga bort skiten, då kan du ju skänka den till mig ju…hehe! Har en bra snowboard, burton floater, men skulle kunna köpa en extra att ha när man skadar sig när man hoppar! 🙂 Såsom du brukar göra virre_bu! *ler* Och roy, ge inte upp med snowboardåkningen, det är minst lika underbart som windsurfing ju!

• roy

Medlem
    23 september, 2003 vid 14:18

kanske ska ge det en chans till i vinter då, har ni testa med kite och snowboard på nån sjö nån gång? måste ju vara skithäftigt?

• zoolander

Medlem
    24 september, 2003 vid 15:16

jag har provat en gång.. det va helt ok men det är klart roligare att köra på vatten eller att bara åka i backen! tyckte jag…

• virre_bu

Medlem
    24 september, 2003 vid 20:55

roy, om du är less på att åka så kan du köpa en mindre bräda som du leker loss med…
    en som är 140-145 cm…
    lovar dej, helt annan åkning..
    svårare.. men roligare…

föresten så har jag ALLDRIG brytigt något när jag åkt snowboard.. bara hjärnskakning, och saker lätt ur led.. men det har fixat till sej på naturlig väg… 🙂

• roy

Medlem
    25 september, 2003 vid 15:25

jag är 188 cm lång så jag tror jag behöver den längden eller?
    men jag tycker den är så styv och att stålkanterna eller vad det kallas har för bra fäste den nyper fast vid minsta lilla, har testat några andra brädor som kännts mjukare och mer förlåtande, tex. med min bräda kan man inte softa ner på bredden men andra går det med utan att ställa den på kant om du förstår vad jag menar…

• virre_bu

Medlem
    25 september, 2003 vid 17:41

Längden på brädan är mer induviduellt… Eller.. det har ju betydelse hur lång du är..
    men jag är ca 190 och har två en 143 och en 154 cm..
    åker mer på den som är 143….

• stebe

Medlem
    1 oktober, 2003 vid 21:00

Snow-kiting eller vad ni nu vill kalla det är nästan lika roligt som kite-surfing.
    Ni som inte har testat… testa för faan.. du kan gör allt på snö som du kan göra på vatten.
    Eller varför inte ta och åk upp för ett fjäll, packa ner din kite i ryggsäcken(en foil är lite smidigare tar ingen plast alls) och dra på ett puder-åk där ingen före dig någonsin har åkt… Jag gjorde de flera gånger själv i vintras..gryyyymt

• hengo

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 06:52

vad körde du för foil?

• stebe

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 09:16

En flysurfer Maniac 9m^2, jag tycker det är en bra kite att börja köra med men på slutet av säsongen önskade jag att det var lite bättre lyft i den. Blåste de lite fick jag ta sats i nedförsbackar för att få till några schyssta hopp.

• curry

Medlem
    25 oktober, 2003 vid 17:48

vad tar du för bara dojjorna? stinker dom?

• hengo

Medlem
    25 oktober, 2003 vid 22:32

Säger bara en sak: BURTON!!!
    Det är de ända rätta märket! smirk.gif

• curry

Medlem
    30 oktober, 2003 vid 13:56

är en burton från 98, 99 något att ha? 155 lång (är 1,80 lång själv). tänkte testa att snowkita lite i vinter smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2003 vid 00:53

HALLO
    HUR LÅNG E BRÄDAN
    HUGGE

• patrikol

Medlem
    15 november, 2003 vid 22:45

Har själv alltid kört Burton mycket bra men jävligt dyra! Tyvärr

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter snowboard

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.