-
Snowkite event östersund!!!!
Tjena pöjks and flicks!
Nu är det bekräftat. Sveriges enda snowkiteevent kommer bli av!!!!
Boka in to-sön 25-28 Mars. Östersund och Storsjön blir platsen.
Massa info kommer men det som genomsyrar är passionen för sporten och att vi alla
som älskar vinden samlas och har det göttigt. Även att sprida kunskap om sporten är en del i det hela. Vi har lyckats på Östersund Vinterstaden att vara samarrangör vilket gör det möjligt. Kort om innehållet:
– to fri åkning på området
– fre och lördag fulla med tävlingar som freestyle hopp o rails, speed med gps, en mot en catch the flag och varför inte vem e bäst på att poppa (höjdhopp) Alltså något för alla, självklart fri åkning på området.
-sön sov ut och åk hem eller kräma ur det sista ur kiten.
– lördag banketkäk, prisutdelning och party .
– Demo av olika kites, skidor o brädor,
– kringarr för allmänheten som prova på, staffet med trainer och bygga drake för barn.
– allt paketeras med arret, boende, lunchkupong och bankettkäk.
– bla, bla, bla det kommer mer, jag sprängs om jag inte fick skriva av mig lite.Diskutera gärna här och kom med feedback och kommentarer här så länge. Hjälp att få ihop detta kommer behövas. Hör av er till mig på simon@ostersundkite.se om du kan bidra med något.
Ps. jag vet att man bara får skriva på ett forum, men det skiter jag i. Det är ju sveriges enda snowevent så då får man skriva överallt, ny regel ds. 😛
Logga in för att svara.