Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snowkite event östersund!!!!

• jmaster

Medlem
    5 februari, 2010 vid 10:28

Här är några rails jag har frågat om att få hyra. Får besked om en vecka.
    De är väl rätt schyssta som bas ? Vore kul om vi fick ihop typ 10 olika rails som vi kan modda och flytta för olika banor och kombinationer.
    Tjo

• hengo

Medlem
    5 februari, 2010 vid 10:40

Snyggt jobbat!!!
    Kanske typ he dom två raka efter varandra? Den ena snett lutande uppåt, den andra nästan rak/eller aningens sluttande neråt. Som en minirooftop 🙂

Åter igen, sjukt bra uppstyrt

• brushanen

Medlem
    5 februari, 2010 vid 10:46

Gott, skall se om jag kan kvista upp

• farbrorfraz

Medlem
    5 februari, 2010 vid 12:39

Simon, kolla med killarna på vinterakrobatiklinjen på jämtlands gymnasium i östersund om dom har lust att hjälpa till!

http://www.jgy.se/gymnasieprogram/estetiska/vinterakrobatik

Dom kanske ligger inne på några rails eller vill va med å styra upp events, musik, parkshape osv… gratis arbetskraft =)

• pepa

Medlem
    5 februari, 2010 vid 15:41

Fifan det här blir årets event om du får tag i de där railsen. Grymt jobb!

• jmaster

Medlem
    5 februari, 2010 vid 17:12

Tjena hej. Jag hoppas mycket på de railsen. Gäller att smöra nu:tongue:
    Har fått klart att en snubbe från kommunen bygger 2-3 hopp och 2 rails när jag skickat bilder på hur de ska se ut.
    Sen är jag nästan hundra på att vi kommer kunna släppa paketpriset under 2000 kr. Då ingår 3 nätters logi, 2 lunchkuponger ute på isen, utomhusbad med vildmarkskar, bastu och isvak. bankett med käk och en dryck samt arret med demo, tävlingar och en bana just för oss som älskar vind.
    Samåk, laga eget käk och ni kan klara er helt okej undan. OBS, priset är min riktlinje som jag jobbar hårt för att få till. Blir det i krokarna ska jag se till att de kommer va värt de stålarna. Känns den prisbilden ok?
    Här är en bild från idag föresten. Väldigt göttigt var det och där bilden är tagen kommer området va.
    Hörs mer
    SJ

• mjersen

Medlem
    5 februari, 2010 vid 17:40

shit va sweet detta kan bli! synd bara att man kommer stapla på kryckor då.

• hengo

Medlem
    5 februari, 2010 vid 23:25

hela LF skåne måste ju komma, fan vad fett det skulle bli. Kanske kan slå sörlänningsrekord i östersund?

• jmaster

Medlem
    8 februari, 2010 vid 08:18

Mr jersen,
    Även en kryckman tar bra bilder har jag hört. Är inte du en flott fotograf?
    Kanske vill bada bastu, gå på bankett samt hänga ute i snön och plåta lite och hjälpa till att föreviga det hela?.
    Självklart fixar jag någon form av transport de 500 meterna ut till området
    SJ

• mjersen

Medlem
    8 februari, 2010 vid 14:26

kommer det finnas tjejer i bastun?

• chrilleg66

Medlem
    8 februari, 2010 vid 20:25

klart man ska komma!! perfekt plats för att kombinera nytta med nöje..

• jmaster

Medlem
    8 februari, 2010 vid 20:40

Mr J: bastanta jämtländska kvinnor så medtag vidvinkel:tongue:

• hengo

Medlem
    8 februari, 2010 vid 23:46

ja stämmer detta så…
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=162SbR6_pGc”]YouTube- HP Burman Jamtlandstaus[/ame]

• nordstedt

Medlem
    9 februari, 2010 vid 22:14

Jersen, skruva på dubbar på dina kryckor och fixa en värmebeständig knee-brace så drar vi upp och bastar. Kanske jag kommer stajla lite med mina neonfärgade Head också om det blir läge.

• cronskar

Medlem
    28 februari, 2010 vid 08:08

Snön dumpar ner här i östersund för tilfället = mjuka landningar på eventet! Ville bara påminna att paketpriset är billigare tom idag så om du inte gjort det, skicka in amälan till Simon@ostersundkite.se under dagen för detta går ju inte att missa!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snowkite event östersund!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.