Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snowkite i götet
-
Snowkite i götet
Publicerad av klubben på 24 februari, 2009 vid 10:32Ville bara visa att det går, trotts att de bara e snö 3 dagar om året och vinden e byig som fan på sjön där ja körde 😀 ja på bräda och polaren på telisar
klubben svarade 16 år sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Andy*
Gäst24 februari, 2009 vid 10:40fäck! var är detta någonstans, jag hade gett upp om att få snökite iår men faller det lite flingor så finns det ju lite hopp…
-
Kör på kåsjön i partille, i rätt vindriktning så funkar de ganska bra, come join me 😀
Andy*;532148 wrote:fäck! var är detta någonstans, jag hade gett upp om att få snökite iår men faller det lite flingor så finns det ju lite hopp… -
Vilken vindriktning funkar på kåsjön? Jag körde där nån gång för 2 år sen men då var det kass vind.
-
NICE
äntligen får man reda på en spot när sig själv FAR OUT
räkna med mig nästa gång 😀 -
Det ser riktigt härligt ut…
Var det lördag eller söndag?
Det ser ut att vara mer snö på Kåsjön än på Aspen.@Klubben 532142 wrote:
Ville bara visa att det går, trotts att de bara e snö 3 dagar om året och vinden e byig som fan på sjön där ja körde 😀 ja på bräda och polaren på telisar
-
Funkar att köra på snön eller om de e is mellan V-SV men är bäst däremellan då de båser längs med sjön, envis som men e gjorde ja ett försök i somras när de blåste kuling men då sket de sig rehjält, drog sönder draken i den sjukt byiga vinden och höll nästan på att dö. Men de va de värt 😀
Neven;532166 wrote:Vilken vindriktning funkar på kåsjön? Jag körde där nån gång för 2 år sen men då var det kass vind. -
De va precis under tiden som all snö kom, så de va väll lördag om ja inte missminner mig?
smaskens;532220 wrote:Det ser riktigt härligt ut…
Var det lördag eller söndag?
Det ser ut att vara mer snö på Kåsjön än på Aspen.
Logga in för att svara.