Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › snowkite idag?
-
snowkite idag?
Publicerad av pjoter på 27 februari, 2005 vid 10:37finns de snö nånstans här nere att leka lite idag?
luuddee svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Är jävligt sugen ..
De bilderna som Jakob la upp är ju från Lund, va sjukt najs underlag att köra på, hade jag bara en bräda så… -
hade det varit 10 grader varmare vet jag ju vad jag hade gjort. kan det inte bli varmt snart? åtminstone typ 5-10grader varmt…
-
jag pjott och kaiser kommer att köra i snapparp senare idag. ja var där o kolla innan.. det va bra snö lite men hårt packad och så ligger det uppe på en kulle så vinden e bra där.. ring mej om nån funderar på o hänga på så får ni vägbeskrivning.. 0735017157
-
liten håla sydost om malmö.
jag sticker nu jag, om nå vill hängap å men inte får tag på luddee så e jag på 0708-227750.
-
de ble gött idag!! riktigt kul å testa lite på snö. byigt som fan men de e väl så de blir i inlandet.
jag sticker gärna dit nån em i veckan om de kan funka. -
Svar till:
finns de snö nånstans här nere att leka lite idag?
[/ QUOTE ]
Vi hittade lite.. här uppe -
hehe… lite långt för en dagstur bara.
men det ser klart bättre ut än dom 5 centimetrarna vi hittade på en åker. -
jag tyckte de funkade kanon. du e en jäkel på att hitta spots du!
de verkar ju som de ska snöa mer här nu, jag e inte den som e svår att köra eftermiddagarna om de ser fint ut i veckan här. -
imorgon kanske kan bli åka av.,.=).. samma ställe. secret ..
-
Är ni på gång med kite imorgon? vilken tid isåfall? jag är med.. har egentligen ”företags innebandy” men det kan man ju skita i om det finns bra förutsättningar till kite
Logga in för att svara.