Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snowkite olycka!!!
-
Snowkite olycka!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 21 december, 2003 vid 17:34Hej
Kom från akuten nu, grabben testade inför julen att åka kite och snowboard som vi skulle gjort i Åre.. det funkar bra om man inte försöker hoppa för högt, tyvärr landade han snett och bröt lårbenet…. så nu får han sitta vid datorn istället och kolla in Steffo över julenTa det lungt, kite friends
Hälsningar Simons pappapatrikol svarade 21 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
fyfan tråkigt att höra hoppas han bättrar sig!
hoppa inte för högt det är inte som vatten och använd hjälm
-
Det var tråkigt att höra.. Krya på dig.
MVH Svalnäs kiters
-
Verkar farlig men snowkite.. havet hårt men marken är ju stenhård..
Hoppas han repar sig fort..
Henke h -
vafan ska man me snowkite till? det undrar jag? antingen snowboardar man utför eller så kitear man på vatten!
-
Usch va tråkigt hoppas allt blir bra, Om han nu sitter framför datorn får han njuta av kite på Steffo ett tag istället. Hälsa han så gott.
Mvh Patrik -
Svar till:
vafan ska man me snowkite till? det undrar jag? antingen snowboardar man utför eller så kitear man på vatten!
[/ QUOTE ]
testa
-
Tja bor man i Skåne så snowboardar man inte ut för något! Då är kiten ända chansen! Tack för det kiten!
-
precis och det e fan bra mkt roligare att cruisa loite på havet med snowboard än att hålla på å fjanta me nå liftar och grejer!
nej me alvarligt, de e fan lika kul (om inte roligare) att snökita än att åka ”vanlig” snowboard! -
Hoppas det blir bättre med han…
men det jag tycker är fräckast är att farsan nästlar sej in på steffo och skriver… det är respect
wuurrd -
Jodo, om de två 80 m backarna med en hiss var är omringade av en befolkning av 400.000, förstår du väl att man väljer att kita på någondera av de stora sjöarna vi har… med kite får du 99.9% action av tiden medan i backarna hamnar du att köa… Men det är bäst att ha nya liner så att man inte landar oplanerat
-
har tänkt på det.. om man gör en Deadman med Bräda så choppar man av alla linor haha..
då måste man bara låta som Långben wooooaaaaahaaaahaaaahaaaa -
snö o is ska man fan inte hoppa på, lårben ska man inte knäcka dessutom det är ju skit farligt för fan, man kan dö.
man lär så länge man lever, bättre lycka nästa gång
-
Teasta kittel lite kö,sjö och fjäll att kita på.
http://www.kittelfjall.com
+ mycket bra åkning i backar
+låga priser!
Peter -
Vart i Kittel kitar du?
Rissjön?
Vi har stuga där uppe.. Med till gång till skotrar…
Ska upp just efter jul..
Och nån gång nu och då.. Skulle vara kul att veta vart man kan kita… -
Peter,
jag tar mig inte in på den där jevla sidan och jag har tillåtit alla cookies!
Vi får ta det där imorn
Logga in för att svara.