Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snowkiting by the beach
-
Snowkiting by the beach
Publicerad av mackan på 22 februari, 2009 vid 16:53Har lite dåligt med tid, men här kommer ett litet axplock från lördagens Secret Kabusa – landest mest mytomspunna spot.. Kase kör bräda och Palle skida.
jonaish svarade 15 år, 10 månader sedan 21 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
Det var fan D-day. Go snö, go vind, och nice ljus. Det blev ju ett par goa bilder får kolla i veckan om det blev några filmklipp som är användbara också.
-
SHIT VAD NAJS! Men det ser ut som att ni har skurit igenom snön några gånger?
-
ska redigera dem också vid tillfälle. har lite fler bilder oxå. sitter med massa kneg med mäklar-bilder som tar upp min tid. ligger lite efter på jubb-fronten som vanligt, blev inte bättre av teneriffa följt av london + litta strul med MAS på hemmaplan.. tur det inte hunnit bli vår än!
-
hur blev det som jag filmade palle? lika illa som jag befarade? sjukt svårt att filma snowkite när man e så nära åkaren. på vattnet blir det väl hyfsat pålite avstånd men en ovan filmare i backen ger inte mkt resultat antar jag
-
@stebe 531797 wrote:
Bild 1 och 3 är faan magiskt snygga!
Tack! Ja jag är ju ganska nyklippt och så gymmar jag ju tre gånger i veckan. Sen får man väl tacka ljussättningen lite, finns inget som förskönar så som när solen lyser genom en rastafärgad Flexifoil ner på dig.
-
riktigt fint!
De e ju så man längtar hem. Valde helt fel vinter att sticka iväg på. först ACDC och nu fin snö för att köra på skånes (sveriges) grymmaste snowkitespot.
-
Fy fan va gay med skidor och snowkite!!!!
Filmandet blev sådär…men det var bra träning för dig inför säsongen! 🙂
Har idag gått på en tutorial för Apple Color(avverkat motion och soundtrack pro nu), så det ska bli intressant när vi väl får in lite material på surf.
Logga in för att svara.