Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snowkiting i sverige

• nic

Medlem
    20 november, 2007 vid 22:25
    Biorno;429783 wrote:
    Inte längre bort??
    Det tar ju fan en Weekend att bara köra bilen den sista sträckan upp på fjället…sen är det ingen snö och det blåser inte…

Nu pratar nog du å jag inte om samma ställe. På vidda saknas inte snö å kollar du WG innan ordentligt så finns det vind med.

Så här ser det ut just nu förresten.

finse13.jpg

nic

• pjoter

Medlem
    20 november, 2007 vid 23:00

@Biorno 429783 wrote:

Inte längre bort??
    Det tar ju fan en Weekend att bara köra bilen den sista sträckan upp på fjället…sen är det ingen snö och det blåser inte…

precis. då vi va där fick man en förmiddag medans man hemma i skåne kunde köra hela veckan, på snö. bensinen dit e bara halva kostnaden, resten går åt till vindletande. nej vidda e bara bluff å båg. ungefär som gotland.

• christian12345

Medlem
    21 november, 2007 vid 21:13
    sourra;429749 wrote:
    Snackar vi sverige eller norge Chrille? Jag är sugen på att köra lite helgåkning på gul snö.

Jag vet inte riktigt var någonstans; det verkar ju vara delade meningar om det! Själv har jag inte en aning om vad som är bra, Men Norge har ju i alla fall jäntor, det är alltid ett plus.

Mitt problem är att jag kommer hem redan mitt i januari nästa år, så jag får nog räkna med att snökajta lite tills vattnet tinar… Men jag är klar på några yellow snow weekend safaris senare i vinter om du har takräcke 🙂

• sourra

Medlem
    21 november, 2007 vid 22:33

Jag har takräcke och en stor bil/blåsa så det kan nog bli en hel massa gul snö om så önskas.

• tjoppe

Medlem
    22 november, 2007 vid 15:10

Det börjar verkligen bli dags.

Packade upp kiterna för 5 minuter sedan faktiskt

Frenzy 9, manta 12 access 4a.. access 6an är restad 🙁

//P

• antares

Medlem
    23 november, 2007 vid 00:05

Som vanligt mycket snack på denna sida.. om nån verkligen vill snowkita så kolla upp Steiner i Hardangerviddernai Norge. han om någon kan dess marker. Jag har kitat och åkt telisar med honom de sista 7 åren. Han vet vad ni behöver veta om Norsk snö, argentinskt vin och chilenska vågor..
    Själv kom jag hem från El medano och provade senaste 12 an från mike och den var självlysande(för mer info kolla min sida senare) Även provat nya 555 och 666 och dom skvätter i 9an kan jag lova..

• antares

Medlem
    23 november, 2007 vid 00:06

ring mig föressten scotty..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing snowkiting i sverige

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.