Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snubben bakom “Nicknämet”!?!?!?!
-
Hahah, satt o tvekade länge på om ja skulle slänga ut den eller inte.. men gjorde det till slut.. Nån gång måste man ju komma ur garderoben o visa sitt sanna jag
No offence..Hmm, väntar på en tuff kontring snart
-
hoho, den där clemens har nog aldrig gjort något rumsrent, på honom bara!
<--- notera min "twisted headbang with tung" som tyvärr blir det ända bildbidraget -
Svar till:
Fin bild Clemens men vad fan sysslar du med egentligen?
Det där ser inte helt rumsrent ut tycker jag… tack o lov att bilden är beskuren…[/ QUOTE ]
Rummsrent och rummsrent?, det beror ju självklart på hur man definerar rummsrent. Om man ser till hur def. angånde djur är så är jag faktist rumsren på den bilden… -
Knatte
Gäst3 december, 2004 vid 15:59En bild när man är lagom relaxad efter en dags skidåkning…
-
Hehe…Jo den var hård vill jag lova.
Det är ju inte varje dag man får stryk av bommen!
Det var ju självklart värt det, en riktig upplevelse den där dagen… -
okej får prova om man lyckas få in en bild, fast då måste man väl sluta posta massa oseriösa inlägg.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst3 december, 2004 vid 18:09hahahahaha
vart e du Drakis do?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst3 december, 2004 vid 18:11Men för satan Adde, hahah!!
Vet att du har en jävulska biceps/triceps, men hahaha, jävlar vilken rygg/axlar du har, grymt!
Vilket prepp använder du`? -
Svar till:
Men för satan Adde, hahah!!
Vet att du har en jävulska biceps/triceps, men hahaha, jävlar vilken rygg/axlar du har, grymt!
Vilket prepp använder du`?[/ QUOTE ]Ät din spenat, så är du snart där rambo!
-
Mudhole Surfers repsar i Arvika…
Den noggranna iaktagaren ser givetvis att det är en Bic Hard Rock 285 som skymtar nere i högra hörnet.
-
Johan!!
Gäst3 december, 2004 vid 21:24nej nej, det var inte det jag tänkte på… Jag syftade på vad du egentligen gjorde med vänsterhanden… samtidigt som du ler lite mot killen också
Skön fyllebild förresten!
-
Här är jag i våras och för en väpnad kamp mot alla pandor som har befolkat sig i vår östersjö.
-
HAHA
jo, i vänsterhanden håller jag faktist i ett GLAS om du missade det…inget annat… -
jaja, har inte lika fina muskler som alla andra så jag får väl köra en påklädd bild idag. jäjä, jag till höger
Logga in för att svara.