Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snurr i Fiskebäck idag!
-
Snurr i Fiskebäck idag!
Publicerad av hakman på 29 april, 2006 vid 09:11Tja,
Det e så jäkla varmt och gött nu, så jag ska dra ner och lättvindssnurra lite i Fiskebäck. Alla som är sugna: kom ner och kör lite!
babilidoo svarade 18 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Var var du då? Var nere en sväng vid halv tolv men då fanns endast två soldyrkare där..
Desperat surfsugen, men får bli dopp imorgon istället, dock inte i F-bay med den vinden… 😉
Någon mer ringrostig som hänger på till T-torp eller kanske öarna? -
Jee, jag kom dit nån gång mellan halv tolv och tolv. Körde till 2 ungefär. Du missade inte mycket, vinden var riktig konstig och vred som fasen. Jag ska troligen ner imorrn också.
-
Gick nog om varandra precis då..
Tror vinden blir stadigare imorgon (så stadig den nu blir offshore) fast ren ost *suck*
Verkar dock som den ska skifta över på syd på e.m så det blir nog T-torp för min del. -
ok gött. Ost är så jäkla illa i fiskebäck, så jobbigt som det kan bli. Hoppas på bättre lycka imorgon istället!
-
Hak wrote:Tja,
Det e så jäkla varmt och gött nu, så jag ska dra ner och lättvindssnurra lite i Fiskebäck. Alla som är sugna: kom ner och kör lite!
Är det 35 grader iluften och 30 i vattnet so kommer jag ner med!! 😛 -
Som morgontidig blev jag belönad i T-torp, planade första 45 min med 5.0 🙂
Sen kom regnet och allt droppade, men efter 9 mån ofrivilligt uppehåll var det
verkligen värt turen! Synd att inte få sällskap dock..Minns inte senast jag körde ost i T-torp, men det funkade bättre än väntat. Vinden
tar sig bra fram från del hållet faktiskt, kan vara bra att veta. Tror faktiskt V-NV är
sämre p g a att Onsalahalvön ligger högre.
Men som sagt var så var mina krav ganska låga idag.. 😀 -
Det var som fasen du, planing med 5.0 till och med. Jag drog ner till F-bay i förmiddags, och på vindmätaren stod det:
Topp: 0
Medel: 0Detta skiftade senare till
Topp: 1
Medel: 0Förövrigt så har jag inga krav alls, förutom att det inte ska regna…
-
Hur var det med vattnenivån på TT vid ost? Kan ju bli ganska duktigt dåligt med vatten där ibland..
-
Relativt låg, men inte det värsta jag sett där. Men fortsätter ostan så blir det nog ganska torrlagt nästa vecka.
Träligt att behöva knata så långt efter fendjupt vatten.. -
Det har jag ju sagt 100 ggr att det funkar bra på ost.
Härligt att höra att du varit i igen Kris! Överlevde du?
-
Ja, ja Basse.. En annan har ju inte hängt med i svängarna 🙂
Jodå, so far so good, tog det lugnt ju. Nu kanske jag slipper få det onda ögat
av min, vid det här laget, ganska prövade sjukgymn.. *hrmm* -
Go go tjejen! Fasen va gött!!! Nu kommer vi ju få superkul i Klagis!! Yeah!
-
Kate wrote:Go go tjejen! Fasen va gött!!! Nu kommer vi ju få superkul i Klagis!! Yeah!
japp!! Klagshamm kommer att gå av under torsdag fredag och lördag!!
Logga in för att svara.