Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste bilden…
-
Tjena Arnie, bra bilder.
Arielen på Paddy var grym, kanske borde lämna fjollträsk och flytta ner till gamla hemtrakterna.
Blir det någonresa i vinter?
Nästan alla som kör svenskacuppen verkar ju dra till sydafrika, hoppas jag kan komma loss från frugan 1 månad.
Jaja, vi hörs/Pär
Got verdome! -
tjenare,
ja du, skåne är bäst (kolla även min inlägg som svar på dåliga säsongen sen manneminnet) Hur som helst, den 12 december åker jag och frugan till Cabarete för (tyvärr endast) 2 veckor. Det hoppas jag leva på i 2½ månad… och sen drar jag i mitten av mars till pozo, hänger du med???
hmmm, Syd Afrika kan snart kallas för Sydsverige som jag vet är det en 7-8 svenskacupparer som är där, nej jag är inte als avonsjuk…. Antar att det kommer att blir kanska svårt nästa cuppsäsongen att hänga med med nivån om man inte åker utomlands i flera månader.
Godverdomme, say that again my friend!
vi hörs och ses, aloha
-
Skåne looking goooood!!!
Hoppas på att få pröva Borrby och Gislöv snart… -
Nä nu är det dags att hänga ut Calle H/C (Väder)
Här e det drag i 5,3 på Fituna 25/10.
Johan
-
Fint spray i snapjiben! Otroligt fint eftermiddagsljus, kanon bild
-
Fan vad man längtar efter lite utlands surf nu.
Hoppas att jag kan åka till sydafrika som planerat.
Bara man får en masthögg dag på Hagkat blir man glad resten av året ju! -
Arnout,
Varför är det enbart bilder på andra i Gisslövshammar.
Var det för stort för den snurrande lomma local boy?
Vissa oss vad du kan! -
När det känns för kallt för att vindsurfa är ibland vågsurfing ett allternativ…!
Torö, Februari 2002. No comments… en av de renaste dagar jag har sett där. Och KALLT var det -
bonjour sebbe,
tyvärr kan man antingen filma eller surfa och inte båda samtidig, men den dagan var jag utte som första och paddy har bild bevis på det att jag rippade dagens största vågor.
-
Kan inte du lägga in dem det vore skoj att se vår famös holländare sveriges förmodligen bästa våg!
-
Allt för att hålla bästa inlägget någonsin vid liv:
Mer skön sommarsegling från Torö.
Det var närmare 20 grader i vattnet och 25 i luften.
5,3:a fina böljor…inte ett öga torrt ) solen sken…
Logga in för att svara.