Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste bilden…
-
Poppo é lite blygsam, så jag lägger in den här bilden istället.
Väddö nu i höstas. -
Skönt att se att några esatcoast grabbar försöker tas in i NASAs space program!
-
Looking good!
4100 gånger har olika folk läst detta inlägg!!! Rekord? -
sugen på att mecka upp en liten kamera i masten, nån som testat? Lr blir det för skumpigt?
-
En fin kvällsession på Fituna, Rider: Peter Hammar laddar avslappnat en vulkan, kanonljus! Looking good! Segel: HOTSAILS MAUI “Smack” 5,3 & en Goya bräda.
Fångat och plåtat av: Johan K.
Grymt snyggt av Er Johan & Peter! / C
-
ok, nu är det dags för enbild eller 2 av mig. Tyvärr inte från legendariska gislövs men från famösa lomma istället…
hoppas det dugar så länge sebbe?
-
Här kommer en bild på Mattias “Mauser” Pettersson.
Tajmingen är väldigt lyckad, det höstlika motljuset, Mattias träffar rätt och får bra häng i arialen, man ser också det upprörda havet under höststormen.
Mest gillar jag ljuset, den lågt stående solen som ger ett härligt, kallt, höstljus!Bilden är tagen av mig i Apelviken, Varberg under hösten 2001.
Kamera är en Canon Powershot Pro90is (digital 2,6mpix, 10ggr optisk zoom)
Bilden är inte redigerad i efterhand utan bara klippt till rätt storlek.Staffan
-
Hur gick det med filmen på den extremt feta airealen som skulle läggas upp på linsurf? Väntar med spänning att få se den!!
-
Vore skönt med en sån dag i Varberg…tyvärr länge sedan
Kanonbild!!! -
Skit vilka sköna bilder.
Koa, när var ni i Fituna och tog bilden?
-
ang. höst solljus, kolla min inlägg:
här är höst ljuset guldaktig, visst ger hösten årest belysning…
-
Nu så har jag loggat in med min user för att kunna skicka iväg lite goa bilder på pursvenska sailors i pursvenska vatten. Jag sällar mig till de andra superlativen angående denna tråd…
-
Just det. S-17 är det som rippar i Apelviken. Wave Classic -98. (Obs Twinzers…) Visar på denna bild sin bästa sida precis framför näsan på domarna och en huttrande fotograf…
Logga in för att svara.