Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste bilden…
-
Vet inte vilken bild du syftar på. Är det kanske den från Fuerte North Shore så heter stället Mojanico eller nått i den stilen och det var tyvärr bara en dag av på de två veckorna vi var där som stället fungerade, men visst den dagen var det fin side off segling.
-
AAA!!! Den sista bilden var ju riktigt grym!! Stilren och bra häng!! Ser ut att blåsa riktigt ordentligt!
Där skulle man nog kunna sätta ett speedrekord, det var ju riktigt sjyst plattvatten på insidan!/Anders
-
en till från samma dag! Tack Peter (som offrade värdefull tid för att fotografera) för dom fina bilderna
-
Tack för seglarnamnen. Den enda jag kom ihåg var Holmberg och Gullstrand (bara för att Simmer -98:an var så himla snyggt!). Jag hade kört själv innan tävlingen började och var rätt mörbultad så då passade det fina att bränna ett par rullar. Tyvärr finns det ingen marknad (vad jag vet) för vindsurfingbilder här hemma så det blir inte så ofta som det kunde bli att man anstränger sig…
-
[bild]http://medlem.spray.se/silversurfare/Bayenframe.html[/bild]
-
I och för sig inte vindsurfing, men den är värd att lägga upp ändå tycker jag.
Skimboardåkning i en insjö mitt i Skåne.
Åkare: jag
Fotograf: Jörgen Nilsson aka Jorgen på konfen
Sensommaren 2002 -
Vintern ser ju ut att funka här hemma oxå, Putte i Robbys classiska move, bra spirit
BTW: över 5000 träffar på detta inlägg. Senaste veckan med över 1000 träffar….rekord?
Det ger verkligen surf spirit att se glada svensson segla på de sju haven!!! -
Jajjamen, åttonde havet Rangsta med seglare Johan 18 Nov förr året, 6.8 och fullt tryck. På tal om denna tråd, har Steffo obegränsat med space på webservern???
Det börjar ju bli en och annan bild här nu…… -
Snyggt Krille in med fler bilder.
Så här små bilder tar ingen plats,
…lite Heta bilder från Torö kanske -
vad är det för segel? Altså märke ser ju ut att vara NS men vad är det för modell?
Påminer ju om boxer tycker jag (ovanligt fyrkantigt om du hajar)
Logga in för att svara.