Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste bilden…
-
Ladda upp fler bilder på Svenskar, kul att se lite fler spots, som Gotland, Öland, Skåne, Blekinge, Halland etc…
-
Bringdal är förståss den som rippar hårdast. Foto Jono Knight.
-
Riktigt stilren bild! Grym våg! Ser fan ut som nån gått och spacklat slipat målat och sen lackat den! Jag säger som peter hammar “rena som salsgolv”.
/Anders
-
På tal om “salsgolvsvågor”…
(ja, jag vet, fel sport å tema å allt men va fan, vågen är ju sjuk)
Surfa På!
-
Laird är grym och Tahiti oxå!
Men en bild som denna finns ju redan på nätet och i alla surf tidningar.
Fram för the “Swedes”, som detta inlägg är om.
Så du kanske har några sköna bilder på vanliga “svensson” i Sverige och utomlands herr Masse?
-
vilken juste bild. varifrån har du den? den ska jag ha som affischer!
kan skicka mig nån länk till fotografen?
tack! -
Det måste vara Teahopoo, va? Lär vara världen sjukaste våg, som skördat både liv och lem. En speciell sjuk grej med den vågen är att den liksom går nedåt. På många bilder tagna på lite håll ser man ett gäng surfare sitta och vänta, och några domare och livräddare i en båt. Hur lugna som helst, 2 meter bredvid är det bara som en stor grop där vågen börjat bryta. Teahopoo lär väl dessutom vara lite speciell eftersom facet kan vara 4-5 meter medan läppen är dryga 3 meter tjock och vattnet framför vågen knappt en meter djupt. Det är vattenkraft det.
-
Åter till Sverige bilder och svenskar
Henke precis innan han skotar in järnet i en framåt. Fituna i höstas och dominans-luvan är på
Foto: Johan K
Ostkusten looking good!
Foto: Johan K
Västkusten looking good! Surfare och vågseglare samsas om vågen…En viss skillnad på hur branta vågorna är…Här: grund sandbotten. Ostkust-bilden: det är djupt och blir snabbt grund botten.
Foto: KrilleOla du har ju massa bilder på svensson från både Sverige och utomlands…right
-
Skönt häng, för att vara mälaren.
Synd att bilden blev lite suddig(Henkes fel ) -
Cool bild från Mälaren. Tabletop på liten våg, snyggt.
Är det från Björkfjärden?
Logga in för att svara.