Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste bilden…
-
Härligt Johan, fortsätt det ger oss hopp…hoppas det blir sådär en +10 och sol nån dag snart
-
Vad har han på sig som seglar Torö. Det är ju nästan så det ser ut som en gammal HellyHansen torrdärkt från 80 – talet. Någom som kommer ihåg dom? / Joacim
-
Vad har han på sig som seglar Torö. Det är ju nästan så det ser ut som en gammal HellyHansen torrdräkt från 80 – talet. Någon som kommer ihåg dom? / Joacim
-
Svenska seglare var den här tråden om, så här kommer:
Jesper Blomberg seglar här Formula. Endast shortsen var på denna varma sommar! Foto: Calle Nyberg -
Formula är fan för jävla coolt!! Blåser kanppt ett dugg, endå får man grymt bra planingshastighet!
Nu vet jag vad jag ska satsa på!/Anders
-
Tänkte också på det som Joacim skrev här uppe..vad är det han har på sig egentligen ???
Ser riktigt varmt och skönt ut
-
Jo det stämmer att det är en HellyHansen dräkt.
Jag tror att det var ganka ok värmemässigt men lite sämre med komforten ?Johan
-
Johan och Krille har Ni någon till skön seglingsbild på Krille? BTW så har denna tråd fått 8200 träffar nu!!!
-
En fin kväll i slutet av oktober på Fituna. Henke L choppar lite…
Fanatic Skate och en 5,3:a HOT Psyclone förgyllde kvällen FOTO: Johan K -
Denna gillade jag ! Såna närbilder kan man inte få för mycket av…*tittar ut och ser om ändå inte vimpeln rör sig lite*
-
Här kommer en till från samma kväll; Peter H snurrar fritt
på en chop. En Goya bräda och ett HOT-SMACK segel gjorde hans dag Snart är det vår Foto: Johan K -
En till höstbild på svenska vatten…alltför vacker för att inte vara med. Tagen Av Johan K
Logga in för att svara.