Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste bilden…
-
Så drar vi till med känd man från Bromma skidsport…..blekt hår och allting. Bilden är från Sotavento för ex antal år sedan.
-
Hittade några till här, samma seglare samma ställe och samma dammkorn på dian………men en svensk är det!
-
Avslutar med svensk gipp på Fuerte vatten! (tror jag får damma av bilderna innan scanning framledes )
-
Från Fuerte till ett kallt Fituna i höstas.
Seglare Erik.Johan
-
Om du syftar på min bild från torö, så var det vintersegling.
Fast det var en sjukt fin dag och det blåste pungkula. Jag har för mig att vi körde 4,2.
Här skall Calle väder upp och tina fingrarna lite. -
Man brukar säga att “en bild säger mer än tusen ord”…
Över 10000 gånger har vi kollat på denna tråd!
Otroligt kul att se svenska seglare oavsett om dom gör
exotiska trick eller måste prestera något för något
“team” i tävlingsammanhang,Kul att se det “vanlig” surf sverige blommar!
Den som har roligast vinner!
Här några av de coolaste entusiaster jag stött på:
Erik och Björn, dom kör järnet! Foto: Johan K -
Johan ! var det inte i januari -00 ? jag kommer ihåg att vi seglade då med 9-10+ i luften och sydvästvindar. lite skillnad nu när hela ålandshav håller på att täckas med is..
-
Dom har nog hållt på några år
……………………………
RING SÅ SEGLAR VI…
-
Tjenare Fredrik.
Det känns som det borde ha varit 2001, men riktig svensk glamour var detJohan
-
Bilden från Fituna var grym! Jäkligt härligt ljus!!
/Anders
-
Ännu en eftermiddags segling på Maui är avslutad…inseglingen på Kuau gäller det att ha tungan rätt i mun. Maria och Fredrik på väg hem. Maui-2002
Foto: Malin. Appropå kamerasnacket som har gått så är denna bild tagen med en analog Nikon och scannrad till CD på ProLabbet i Stockholm, funkar oxå kanon -
Måste dela med mig lite till..för inspirationen liksom
En till skön eftermiddags segling…denna gång hänger en 08:a i en airiel of the lip under en liten och mysig dag på Hookipa. Året var 2002. Foto: Malin Detta är 10% av orginal upplösningen från analogt foto Så det funkar ju både analogt och digitalt -
Bilden verkar fortfarande vara analog
Såvida du inte har fotat en vit box med ett rött kryss i.
Och sen bett mr Cullin att lägga ut denJohan
Logga in för att svara.