Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste bilden…
-
En till från samma ställe. Denna gången är det jag som seglar, sommaren -00.
-
Apropå Björlanda Kile… Dessa bilder har jag visserligen postat här förut men jag tycker dom är såpass kul så dom förtjänar att läggas ut igen. Bilderna är tagna 31 okt 2001. Dagen började med schysst segling i kulingvindar men helt plötsligt ökade vinden till storm med orkanstyrka i byarna. Fanns inte mycket att göra annat än att driva in till land, fanns i alla fall ingen chans att segla in för mig som gått ut med 5.0 segel. Här en bild över vattnet. Alla seglare hade vid det här laget gått upp.
-
Det var ett par katamaraner som fick rejält med stryk när dom åkte kana över parkeringsplatsen. En annan liten segelbåt gjorde en snygg luftfärd och kraschade i motorhuven på en bil.
-
Ser det ut så här i hamnen vet man att seglingen kan bli tuff!
-
Jäkligt skön bild. Alltså den från Nordsjälland sommaren -00. Får verkligen surfpumpen att börja öka takten.
-
Ojojojoj, nu hade den här tråden halkad långt bak i listan, så jag var ju så illa tvungen att göra nåt åt det.
/Anders -
Snygg som skärmsläckare, men SVENSKA seglare på bild var denna tråd om.
-
Ja vet men bilden var bara för att få igång tråden igen, bättre med en bild en bara en tråkig textsnutt!!
/Anders
-
El Yaque – Margarita för en dryg vecka sen. 30 grader i luft och vatten ungefär.
-
Nu när folk haft sina premiärer borde tråden komma igång igen.. Min premiär kommer först på påsklovet… så du får ni för första gången se mig i action!1
/Anders
-
Bilderna är tagna från en videokamera så de är lite suddiga…
ftp://ftp.steffo.nu/nya/Anders_hoffman.jpg
Sekunden efter får jag kastfall!
ftp://ftp.steffo.nu/nya/Anders_hoffman4.jpg
Första planingen för säsongen! Jippie!!
ftp://ftp.steffo.nu/nya/Anders_hoffman5.jpg
Påväg in igen efter föregående bild!¨¨Fan att jag aldrig lyckas lägga in bilderna direkt, utan måste alltid länka till dom!
/Anders
-
Skämt eller, tycker det är ganska gräsligt!
Ett Npu 5,4. från tidigt 90 tal!
/Anders
Logga in för att svara.