Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste bilden…
-
En annars klassiker av Niklas Olausson.
Svensk vindsurding “at its best”.
BIG BIG aerial, Lanes, Maui. En fin dag med Kona wind!! -
Grym ariel av Niklas, bra höjd.
Det här var det roligaste på konfen på länge.
Mer sånt här. Borde finnas många västkustbor och skåningar som har bra bilder, lägg in några vett jah. -
Peter känner sig lite svettig efter en heldag på Fituna.
Här kyler han av kroppen i en bodydrag..Johan
-
bra fet bild på peter där…!
det är så det ska se ut så man känner igen sig liksom och inte sol och varmt på maui…! det e man inte så van vid att köra, men så där.. en kall mulen dag med mycket vind e toppen!!
vad fan gör vi har när man kan vara där nere istället??? -
Krille looking good!!! Skönt väder & shorts som livet borde vara!
-
F_n va skönt me surf….du tabi…..nu känns det som om jag skiter i allt o drar ner med dej…!!!!!
Kvällsdeprition kallas det visst…….jävla skit….:( -
Kontrar med en bild på dig Johan, annan tempratur och beklädnad dock. Stenstrand på väg ut 23 OKt.
//Krille -
Men vad tusan Krille…….så kraftigt tidvatten brukar det väl inte vara vid Torö så att vattnet rinner åt höger????
-
Bild på Pär Cullin Fuerte samma år.
Hade jag skitit i att läsa kamera bruksanviningens kapitel “ställ in ljus” eller ???Johan
-
Det är varmt på Fuerte. Pär spoolar pjäsen i en bodydrag.
Johan
-
Det här är första gången under min tid här på konfen som jag sett en tråd med fler än 100 inlägg och 5 sidor!!! Och dessutom med ett roligt innehåll som nog stimulerar de flestas näthinna här på steffo.nu
!!!JÄVLIGT COOLT!!! -
Den slår faktiskt även “optimal surf/tjänstebil?” tråden… vilken ledde till surfmobil forumet om jag inte minner mig miss…
Alltid gött med lite bilder…
Kolla http://w1.522.telia.com/~u52221505/ under galleri finns iaf några till…Här är en på mig….
Logga in för att svara.