Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste bilden…
-
Hallo Johan!
Vad har du för kamera? Någon digital variant antar jag eller är bilderna tagna från video?
Vi hörs, Calle -
Den var riktigt snygg den dära, Ola_P:s här ovanför!! Goa färger, och svenskt så det förslår. En protest: Tänker inte sätta på vinterdäcken, då får hellre bilen stå still… Så lätt ska jag inte låta kölden vinna…
-
Fint tryck i bottensvängen på en eftermiddagsvåg… Maui – Hawaii. Rider: Calle Nyberg Foto: Malin -
Fina bilder allihopa tycker jag……. maui är ju nästan som det inte finns på riktigt……det verkar ju nästan vara för bra……ruskigt sköna bilder därifrån!!
-
Tjena Calle.
Det är både DV och digital stillbild.
Rutorna på Calle Nyberg från Torö i en bottomturn är från DV resten från stillbild.Johan
-
Maui finns på riktigt! Ett bra alternativ till snöslask…;)
Saxat ur Point Break: ” if you want the ultimate…you have to get the ultimate”…Baldwin Maui Hawaii
-
Tabi om du skall ner till Fuerte försök få kontakt med en snubbe som kallar sig Swingkid (Johan Otterdal), han har vart därnere i ett par år tror jag. Billigaste och knasigaste boendet hittar du utanför stan vid breaket som kallas Shooting Gallery (tält och stenborg av lava stenar)
Du kan nog få tag på adress till Johan på Kallsupen konfen?
Lycka till
P.s när jag var där vintern 99/00 var det några svenskar som jobbade i uthyrningen på Flag Beach. -
På väg till moska point genom tomatdlingarna Grand Canaria. i en opel corsa.. april 1999
-
Johan eller Calle, kan man få bättre skärpa på dessa och liknande bilder även om de é tagne med videokamera?
Lite väl suddiga i denna storlek.
Fortsätt lägg in bilder.
Till Johan: Bra bild på ig när jag svalkar juvelerna. -
Ganska trevligt kvällsljus på denna från Väddö 14/9. Jag gör en vulcan, broder Niklas fotade. Fler bilder finns på hemsidan: http://surf.to/mvs
/Magnus
-
Men denna på Calle Nyberg från samma dag är inte fel heller…
Logga in för att svara.