Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snyggaste bilden…

• calle

Medlem
    12 november, 2002 vid 21:50

Hallo Johan!
    Vad har du för kamera? Någon digital variant antar jag eller är bilderna tagna från video?
    Vi hörs, Calle

• diil

Medlem
    13 november, 2002 vid 00:31

Den var riktigt snygg den dära, Ola_P:s här ovanför!! Goa färger, och svenskt så det förslår. En protest: Tänker inte sätta på vinterdäcken, då får hellre bilen stå still… Så lätt ska jag inte låta kölden vinna…

• koa

Medlem
    13 november, 2002 vid 06:20

calle-kuau.jpg
    Fint tryck i bottensvängen på en eftermiddagsvåg… Maui – Hawaii. laugh.gif Rider: Calle Nyberg Foto: Malin

• ove226

Medlem
    13 november, 2002 vid 12:22

Fina bilder allihopa tycker jag……. maui är ju nästan som det inte finns på riktigt……det verkar ju nästan vara för bra……ruskigt sköna bilder därifrån!!

• johan

Medlem
    13 november, 2002 vid 13:45

Tjena Calle.
    Det är både DV och digital stillbild.
    Rutorna på Calle Nyberg från Torö i en bottomturn är från DV resten från stillbild.

Johan

• koa

Medlem
    13 november, 2002 vid 17:20

Maui finns på riktigt! Ett bra alternativ till snöslask…;) cool.gif blush.gif tongue.gif grin.gif
    Saxat ur Point Break: ” if you want the ultimate…you have to get the ultimate”…

Baldwin Maui Hawaii
    5.jpg

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2002 vid 18:42

Tabi om du skall ner till Fuerte försök få kontakt med en snubbe som kallar sig Swingkid (Johan Otterdal), han har vart därnere i ett par år tror jag. Billigaste och knasigaste boendet hittar du utanför stan vid breaket som kallas Shooting Gallery (tält och stenborg av lava stenar)
    Du kan nog få tag på adress till Johan på Kallsupen konfen?
    Lycka till
    P.s när jag var där vintern 99/00 var det några svenskar som jobbade i uthyrningen på Flag Beach.

• boman

Medlem
    13 november, 2002 vid 18:53

På väg till moska point genom tomatdlingarna Grand Canaria. i en opel corsa.. april 1999

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2002 vid 21:17

Johan eller Calle, kan man få bättre skärpa på dessa och liknande bilder även om de é tagne med videokamera?
    Lite väl suddiga i denna storlek.
    Fortsätt lägg in bilder.
    Till Johan: Bra bild på ig när jag svalkar juvelerna. stora%20blider%2Ftor%C3%B6003.jpg

• poppo

Medlem
    14 november, 2002 vid 11:01

Ganska trevligt kvällsljus på denna från Väddö 14/9. Jag gör en vulcan, broder Niklas fotade. Fler bilder finns på hemsidan: http://surf.to/mvs

/Magnus
    vaddo_vulcan.jpg

• poppo

Medlem
    14 november, 2002 vid 11:11

Men denna på Calle Nyberg från samma dag är inte fel heller…
    1c.jpg

• anonym-anvandare

Medlem
    14 november, 2002 vid 19:03

Eastcoast looking good!

• boman

Medlem
    14 november, 2002 vid 19:43

Framme vid Mosca point

• boman

Medlem
    14 november, 2002 vid 19:57

och en till

• koa

Medlem
    14 november, 2002 vid 20:06

Vilka svenskar är seglarna?

Sida 8 av 38

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Snyggaste bilden…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.