Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Snyggaste segel?
-
V8 9.0 neil pryde, och search 5,8 neil pryde 😀 :tongue: :cool2: 🙂 :laugh: :santa: :crazy:
Lukas W
-
lukasw wrote:V8 9.0 neil pryde, och search 5,8 neil pryde 😀 :tongue: :cool2: 🙂 :laugh: :santa: :crazy:
Lukas W
Hallå där hopplösa fall. Läs tipset ovan! Och i vilket fall som helst är det ute med gubbar. Shit! Nu gick retstickan på en annan retsticka. verkar i alla fall vara en påläst retsticka. Det glädjer mig.
(För att prata klarspråk, så är detta på samma sandlådenivå som – “Mina pappa är mycket starkare än din. Men min pappa har större….osv”)Keep up the spirit!
guess who – buh!
-
hade itne tänkt skriva i den här tråden, för mina segel är snyggast zone 04 och vision 05, men nnär jag läste igenom lite så kom jag på… det lätt hetaste seglet.. fräckaste designen någonsin, faktiskt north superstar från 03 tror jag det är, båda färgerna, när stjärnan sticker ut utanför seglet! huur tokballt som hellst….
-
-
om inte annat så kvalar ju haywoods combover-frisyr lätt på top tie frisyrlistan genom tiderna.
-
-
rabbit wrote:Snyggt på ett brutalt sätt.
Om inte annat var ju brudarna i reklamen ovanför bilden brutalt “fasta” i hullet:blush:
Logga in för att svara.