Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snyggt jobbat Anton!!
-
Snyggt jobbat Anton!!
Publicerad av kiters_se på 10 maj, 2009 vid 08:42gh0st svarade 15 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
O tack för att du hjälpte mig med linorna och att leta efter min chicken loop efter att Malin hade loopat sin kite in i min!
-
gh0st;545697 wrote:O tack för att du hjälpte mig med linorna och att leta efter min chicken loop efter att Malin hade loopat sin kite in i min!
Hehe, otippat… =)
-
tack Peter! Jag hade en riktigt bra dag =).. klart man hjälper till Niklas de va inte mycket vind att köra i!
-
gh0st;545697 wrote:O tack för att du hjälpte mig med linorna och att leta efter min chicken loop efter att Malin hade loopat sin kite in i min!
Haha! Jag tror Trasch-Nicke får ta och softa ett par hekto! Vem var det som loopa in i vem egentligen. Sicken snubbe du är alltså!
btw har Nicke en bra beskrivning till folket hur man fint placerar Kalles lättvindskite i träden! -
MalinR;547945 wrote:Haha! Jag tror Trasch-Nicke får ta och softa ett par hekto! Vem var det som loopa in i vem egentligen. Sicken snubbe du är alltså!
btw har Nicke en bra beskrivning till folket hur man fint placerar Kalles lättvindskite i träden!Hahahaha, det tog lite tid för dig att hitta inlägget =) Jo, det kanske ändå var jag som flög in i din kite =) men det beror lite på ur vems perspektiv man ser. Alltså, bara för att jag loopade och flög in i din kite betyder inte att det kanske ändå var du som loopade in din kite i min =) i en alternativ dimension kan det faktiskt ha varit du som loopade och då ska man faktiskt inte ropa hej innan man har ropat hå. serru =)
Sen har jag faktiskt lärt mig ett bra sätt att parkera en kite i träden, efter att ha sett hur du gjorde med Kalles kite i Habo! Du har tur som inte gjorde sönder den! Kalle var inte nådigt ledsen på dig Crazy-Malin!
Logga in för att svara.