Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snyggt jobbat Anton!!

• tobas

Medlem
    10 maj, 2009 vid 10:31

och Malin minsann. Inte illa din lilla galning 😉

• gh0st

Medlem
    10 maj, 2009 vid 10:43

O tack för att du hjälpte mig med linorna och att leta efter min chicken loop efter att Malin hade loopat sin kite in i min!

• sourra

Medlem
    10 maj, 2009 vid 16:14
    gh0st;545697 wrote:
    O tack för att du hjälpte mig med linorna och att leta efter min chicken loop efter att Malin hade loopat sin kite in i min!

Hehe, otippat… =)

• hildingdude

Medlem
    10 maj, 2009 vid 21:19

tack Peter! Jag hade en riktigt bra dag =).. klart man hjälper till Niklas de va inte mycket vind att köra i!

• markus-wetterberg

Medlem
    10 maj, 2009 vid 21:39

jasså… grattis anton starkt jobbat 🙂

• markus-wetterberg

Medlem
    10 maj, 2009 vid 21:40

blev det en lyckad tävling annars? lite vind?

• malinr

Medlem
    21 maj, 2009 vid 16:43
    gh0st;545697 wrote:

Haha! Jag tror Trasch-Nicke får ta och softa ett par hekto! Vem var det som loopa in i vem egentligen. Sicken snubbe du är alltså!
    btw har Nicke en bra beskrivning till folket hur man fint placerar Kalles lättvindskite i träden!

• gh0st

Medlem
    21 maj, 2009 vid 17:07
    MalinR;547945 wrote:
    Haha! Jag tror Trasch-Nicke får ta och softa ett par hekto! Vem var det som loopa in i vem egentligen. Sicken snubbe du är alltså!
    btw har Nicke en bra beskrivning till folket hur man fint placerar Kalles lättvindskite i träden!

Hahahaha, det tog lite tid för dig att hitta inlägget =) Jo, det kanske ändå var jag som flög in i din kite =) men det beror lite på ur vems perspektiv man ser. Alltså, bara för att jag loopade och flög in i din kite betyder inte att det kanske ändå var du som loopade in din kite i min =) i en alternativ dimension kan det faktiskt ha varit du som loopade och då ska man faktiskt inte ropa hej innan man har ropat hå. serru =)

Sen har jag faktiskt lärt mig ett bra sätt att parkera en kite i träden, efter att ha sett hur du gjorde med Kalles kite i Habo! Du har tur som inte gjorde sönder den! Kalle var inte nådigt ledsen på dig Crazy-Malin!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA