Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sodra Frankrike

• Sodra Frankrike

Publicerad av kalleotto på 5 september, 2007 vid 12:30

Jag har precis kommit ner till Marseille och skall stanna har och praktisera pa ett sjukhus i en manad. Jag har grymt softa tider och mkt tid for surf. Har med mig bil och prylar.. Funderar pa om det finns ngn annan surfande nordbo i dessa trakter? Det borde vara ngn ERASMUS student eller dylikt? Det vore i sa fall grymt kul att kora lite vindsurf ihop/alternativt ta en bira. Hor garna av er i sa fall. Det finns en hel del spot i naheten tex Carro, Almanarre, Prado beach.

Kalle

k_norinder@hotmail.com

kalleotto svarade 17 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bananen

Medlem
    6 september, 2007 vid 09:31

Önskar att jag hade tänkt på rätt sätt när jag bodde där 95-96.

Det verkar ju vara najs när det går av: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=47873&highlight=marseille

• kamaaina

Medlem
    7 september, 2007 vid 06:47

Tjena Kalle,
    De där bilderna får ju mig att bli riktigt sugen på att komma ner. Tisdag nästa vecka ser ju skapligt ut på Windguru. Skall hålla ögonen på prognosen Kalle. Är det några bolag som flyger direkt Stockholm Marseille?
    Vi hörs
    Freddan

• hakman

Medlem
    7 september, 2007 vid 07:38

Åkte du med bruden nu? Hoppas att ni får det jävligt nice!

Håkman

• kalleotto

Medlem
    7 september, 2007 vid 14:35

Ja, Ryan air flyger direkt till Marseille fran Stockholm, Gbg och Malmo.. Skall tydligen vara billigt att ta med prylar ocksa..

Hakman, tjejen foljde med pa roadtrip och det var nice, vi sov bla i en boardbag pa en strand pa rivieran pa vagen ner..

Ikvall blir det fest med de andra utbytesfolken dar jag bor, rugby VM startar idag i Frankrike och det blir storbild nere vid stranden.. Jag ar dock orolig for morgondagen da Sverige moter danmark, var fasen kan jag se den matchen??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sodra Frankrike

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.