Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing södra skåne ??

• anonym-anvandare

Medlem
    17 november, 2004 vid 21:38

Jag e i Skanör tidigt imorgon bitti(08.00 planerat) innan det vrider till nv. Sen blir det ant. Båstad vid lunch.
    Magnus

• naish

Medlem
    17 november, 2004 vid 22:42

Jag kommer nog surfa i skanörshamn vid 15:00 annars får d bli freestyle i Höllviken tongue.gif

• peter_g

Medlem
    17 november, 2004 vid 23:09

Jag drar antingen till Habo eller förmodligen till Båstad om det är nån som hakar. Ha grymt surf imorn alla skåningar!!!!

• southe

Medlem
    18 november, 2004 vid 06:54

jaha så sitter man på jobbet i höstens bästa storm…
    Har i och för sig bara en 3.2 dräkt så kanske är säsongen slut för min del crazy.gif .Blir att avvakta till utlandet i januari!!

• nickesurf

Medlem
    18 november, 2004 vid 09:53

Du är inte ensam…och förra vecka låg man i influensa…aaarrrggg!!! Någon högre makt måste ha något emot mig…. frown.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing södra skåne ??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.