Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Söker en Fiberspar 520

Taggad: 

• Söker en Fiberspar 520

Publicerad av anonym-anvandare på 16 april, 2004 vid 07:18

Hej

Långfredagen på Roxen slutade med mastbrott. Mycket förargligt slut på premiärturen…
    Tur i oturen 1: Gustav bogserade in mig till land.
    Tur i oturen 2: Masten gick av precis under bommen, så seglet klarade sig utan skador.

Jag har testat att rigga seglet (N3 10,4) på min andra mast (FS550) men det blev inte så bra.

Jag har gått i valet och kvalet om jag skulle sälja alla prylar nu och köpa nytt, men bestämde mig för att grejerna borde räcka en säsong till och sedan vara så slut att jag knappt skulle behöva göra mig besvär att försöka sälja dom. Men det gick lite väl fort som det blev nu.

Så nu söker jag en bättre begagnad 520-mast som ersättning för den knäckta.

MVH
    Jan-Erik
    SWE176

anonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Söker en Fiberspar 520

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.