Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker ett inlägg om billig DV kamera (canon)

• Söker ett inlägg om billig DV kamera (canon)

Publicerad av imported_macts på 18 januari, 2007 vid 15:01

Hej

För några veckor sedan postade någon ett tips om ett DV-kit från Canon (tror jag), vill minnas att priset var typ 3000 och det ingick stativ och några band. Jag kan inte hitta det inläget, har sökt och letat manuellt……kanske jag helt enkelt är blind…nån som kommer ihåg inlägget eller har länken til företaget som sålde kittet?

imported_macts svarade 18 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • fijif

Medlem
    18 januari, 2007 vid 15:03
  • surfen

Medlem
    18 januari, 2007 vid 15:26

@MacTS 360599 wrote:

Hej

För några veckor sedan postade någon ett tips om ett DV-kit från Canon (tror jag), vill minnas att priset var typ 3000 och det ingick stativ och några band. Jag kan inte hitta det inläget, har sökt och letat manuellt……kanske jag helt enkelt är blind…nån som kommer ihåg inlägget eller har länken til företaget som sålde kittet?

Kolla denna länk, samma video men lite billigare..
    http://www.tbh.se/index.asp?id=1&kat_id=980&prod_id=9083

• Knatte

Gäst
    18 januari, 2007 vid 15:35

Förvänta dig inte för mycket av stativet bara. Skulle vilja kalla detta mer eller mindre skräp. Har ett liknande stativ som jag använde typ 1 gång, sedan kasserades detta.
    Det funkar säkert bra om du filmar på ett föremål rakt fram mm. Men så fort du skall vrida kameran och panorera sidled, så kommer du med stor säkerhet börja gråta:blush:
    Det glider inte, utan hoppar /studsar och filmen blir med stor sannolikhet ryckig:mad2: Men det kanske går att fixa till med olja/sandpapper mm.

• imported_macts

Medlem
    18 januari, 2007 vid 17:56

Lysande, tack ska ni ha!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker ett inlägg om billig DV kamera (canon)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.