Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Söker gammalt racesegel 7.5m2 cirkus.

• Söker gammalt racesegel 7.5m2 cirkus.

Publicerad av mes på 11 augusti, 2015 vid 10:39

Jag har blivit med en gammal div2-bräda och söker ett dito gammalt segel på 7.5 m2. Speedforumet är nog bästa stället att hitta en gammal undangömt relik. Jag ska enligt info från div2-rävar ha ett raceboardsegel med tajt akterlik. Jag vet inte när loose leech kom men jag tror att -95 plus minus ett par år kan vara rätt. NP V8 Helium ska också funka…
    Jag misstänker att det mesta är slängt men slänger ut en koll här.
    Om det finns passande mast så är det såklart bra.
    Kan gärna byta mot finfina vågriggar av samma årgång…jag har ett gäng i källaren på väg mot tippen…eller som väggdekoration i källarens avdelning för memorabilia…
    🙂

mes svarade 9 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Söker gammalt racesegel 7.5m2 cirkus.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.