Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker ny klubb i Stockholm/Norrort

• Söker ny klubb i Stockholm/Norrort

Publicerad av connes på 26 maj, 2009 vid 21:24

Nu är det tyvärr tid att lämna Falun, med det så lämnar jag även en underbar klubb som jag tyvärr inte varit så aktiv i som jag önskat då skolan tagit mer tid än väntat.

Nu undrar jag om det är någon som känner till en bra klubb som har brädor som medlemmarna får låna/hyra. Jag kommer bosätta mig i Täby strax norr om Stockholm. Skulle gärna vilja fortsätta med att lära mig då jag tycker att det är otroligt kul. Men har inte möjlighet att köpa egen bräda eller att frakta runt på egen bräda heller för den delen.

Vore väldigt tacksam för hjälp. Har letat runt lite men endast hittat Djursholms segelklubb. Vore kul med lite tips om någon känner till en klubb.

Tack på förhand.

PS: Hittade nu en del på sidan bla. om vindsurfingskolan x2 det är inte en sådan kurs jag är intresserad av utan en klubb som gärna erbjuder trevligt sällskap.

simpa svarade 15 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bicless

Medlem
    26 maj, 2009 vid 22:52

Järfälla har förvaring men vet ej om de har utlåning.
    TWC (tyresö) har både förvaring och utlåning om jag minns rätt.

• simpa

Medlem
    27 maj, 2009 vid 04:37
    connes;548839 wrote:
    Nu är det tyvärr tid att lämna Falun, med det så lämnar jag även en underbar klubb som jag tyvärr inte varit så aktiv i som jag önskat då skolan tagit mer tid än väntat.

Vad är du för en filur då?

• connes

Medlem
    27 maj, 2009 vid 08:48
    simpa;548868 wrote:
    Vad är du för en filur då?

Bra fråga, flyttade upp för två år sedan för att plugga, såg reklam för vindsurfing under runndagarna, tog kontakt med klubben och fick då mycket bra hjälp av en person som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på, har för mig han hade hand om en bensinmack. Hade hoppats på att kunna göra några åk denna sommar men det får jag se hur det bli med det.

• simpa

Medlem
    27 maj, 2009 vid 09:05
    connes;548919 wrote:
    Bra fråga, flyttade upp för två år sedan för att plugga, såg reklam för vindsurfing under runndagarna, tog kontakt med klubben och fick då mycket bra hjälp av en person som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på, har för mig han hade hand om en bensinmack. Hade hoppats på att kunna göra några åk denna sommar men det får jag se hur det bli med det.

Jag ser. Det var Rikard du har pratat med isånnafall. Registrera dig på http://www.runnsurf.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker ny klubb i Stockholm/Norrort

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.