Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Söker reskompis för Sverige/Norge

• Söker reskompis för Sverige/Norge

Publicerad av karlbanan på 10 december, 2014 vid 22:45

Jag är sugen på snökite i Norge/Sverige men känner ännu inga snökitare. Tänkte ta ett flertal lite kortare resor (långhelg typ) med start vid julledigheten. Jag kommer utgå från Göteborgstrakten. Min första plan är 3-4 nätter vid Hardangervidda i mellandagarna.

Är det någon som är sugen på att hänga med?

/Kalle

karlbanan svarade 9 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • karl-petter

Medlem
    10 december, 2014 vid 23:26

Häng med Surfbussen upp till Storhogna i slutet av januari! Vi är ett stort gäng snökitare från olika delar av Sverige som kommer samlas där. Det blir gott häng.

Och har du vägarna förbi Åre/Östersund i vinter är det bara hojta till i Facebook gruppen Kiterepubliken så hittar du säkert åksällskap. Vi försöker vara ute o köra så ofta det går.

• karlbanan

Medlem
    11 december, 2014 vid 21:37

Det där lät väldigt intressant. Tack för infon.

• mannest

Medlem
    12 december, 2014 vid 23:54

Tjenare, jag pluggar i bergen, det är inte super långt ifrån hardanger, hoppas hänga där en del i vinter. Jag tänkte åka till hardanger några dagar efter nyår antigen tälta eller bo i hytte beroende på hur tältningen går. Vi kan väll höras, alltid roligare att vara fler.

• andersr

Medlem
    14 december, 2014 vid 17:14

Hör av dig om du kommer till Sälen i vinter så kan vi köra tillsammans. Vi på Sälens Kiteskola är igång hela säsongen.

/ Anders

• karlbanan

Medlem
    15 december, 2014 vid 07:40

Sälen kommer det säkert bli någon gång i vinter. Det är ju lättillgängligt för oss i söder.

• karlbanan

Medlem
    19 december, 2014 vid 09:57

@mannest: Fick du mitt pm?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Söker reskompis för Sverige/Norge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.