Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söker skjuts från gbg imorgon (söndag)!

• johnk

Medlem
    11 oktober, 2008 vid 15:03

Kolla med västtrafik. De borde ha tillräcklig beläggning för en kite-buss från Johanneberg snart =)

• wakenils

Medlem
    11 oktober, 2008 vid 16:20

blev inte så mycket kört idag så funderar lite på att dra ner imon eftermiddag… måste dock plugga på dan så typ 15 tiden i så fall, men åker från johanneberg och har plats ifall jag far ner

högsbo är lite kiteglest va johnk?

• Andy*

Gäst
    11 oktober, 2008 vid 16:28

Jag är också sugen på att åka ut imorgon, bor i Majorna, några som ska iväg och isåfall vart?

• jimbob

Medlem
    11 oktober, 2008 vid 17:13

gött nils! det är james förresten =) jag hakar gärna på! bor nära o bra också om du fortfarande bor i olof… 😛

• wakenils

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 08:24

tjena james! jag håller fortfarande ställningarna på olof…
    prognosen verkar dock droppat så jag åker inte ner idag men vi får kitea ihop i veckan om det kommer säkrare prognoser!
    Nils

• jimbob

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 09:06

aj aj aj det har du rätt i…
    japp! har nästan helt ledigt i veckan förutom lite tentaplugg.. =) har du samma mobilnummer som förut?

• wakenils

Medlem
    13 oktober, 2008 vid 06:36

jepp, har samma nummer
    vad tror du om att sticka ner vid 3-4 tiden idag?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Söker skjuts från gbg imorgon (söndag)!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.